|
Wątek:
|
Rainbow Tours korzysta z inteligentnej technologii
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2012-08-30 15:09
|
Temat:
|
Rainbow Tours korzysta z inteligentnej technologii
|
Treść:
|
Aktualność: Rainbow Tours rozpoczął stosowanie najnowszej technologii systemu Marketing Automation SALESmanago do tworzenia dynamicznych i inteligentnych e-maili. Na podstawie analizy zachowania klienta na stronie www, SALESmanago konstruuje unikatowy e-mail idealnie dopasowany do zainteresowań klienta i wysyła go w odpowiednim momencie do potencjalnego klienta. Dane pochodzącą z systemu rekomendacji Quartic.
Dynamiczne e-maile wysyłane z systemu SALESmanago osiągają o 300% wyższe współczynniki otwieralności a klikalności o około 400%, a także dobrze przekładają się na konwersję sprzedażową.
-Newslettery, które otrzymujemy często nie trafiają w nasze potrzeby. Dzięki technologii SALESmanago i systemowi rekomendacji Quartic jesteśmy w stanie zbadać preferencje klienta, który poszukuje wycieczek na naszej stronie internetowej, a następnie wysłać ściśle dopasowaną do jego potrzeb ofertę. Są to hotele i wycieczki, których nie oglądał na stronie, ale bardzo bliskie jego zainteresowaniom - mówi Michał Jaworski, E-commerce Dyrektor w Rainbow Tours.
Bardzo dobre parametry efektywnościowe dynamicznych e-maili związane są z rozpoznawaniem kiedy konkretny klient jest zainteresowany zakupem wycieczki jak również z indywidualną dopasowaną treścią e-maila tworzoną przez SALESmanago. Zawartość e-maila jest tworzona na podstawie analizy zachowania klienta na stronie WWW oraz ofert pochodzących z systemu rekomendacji Quartic.
|