|
Wątek:
|
Fly.pl o współpracy z Grouponem
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.20.47.*
|
Data wysłania:
|
2012-08-28 11:09
|
Temat:
|
[usunięto]
|
Treść:
|
[wypowiedź została usunięta]
|
Odpowiedzi:
Fly.pl chwali Groupona [2012-08-28 12:19 31.178.126.*]
Dominująca większość agentów sprzedawała oferty upadłych tour-operatorów do końca, ale tylko GROUPON ZWRACAŁ KLIENTOM WPŁACONE PIENIĄDZE. Grouponowi zależy na klientach bardziej niż innym agentom, niestety. odpowiedz » Fly.pl chwali Groupona [2012-08-28 14:01 82.177.65.*]
Co to za brednie !!!Prowadzę swoje biura już 15 lat i żadnych z upadłych biura poza Sky Clubem ( ale on ,nie babrał sie gruponem itp) nie sprzedawałam !!! Także jeżeli ktoś nie ma wiedzy niech cicho siedzi! odpowiedz » Fly.pl chwali Groupona, ale za co? [2012-08-28 13:41 77.253.200.*]
komu oddali??? chyba tylko klientom mati world, bo nie zdażlyli przekazać organizatorowi. Sprawdźcie poprzednie informacje: "po zwrot nalezy zgłaszac się do organbizatpora" itp itd zatem nie taki dobruteńki ten serwisik odpowiedz » [usunięto] [2012-08-28 13:16 77.253.207.*]
[wypowiedź została usunięta] odpowiedz » Fly.pl chwali Groupona [2012-08-28 12:31 83.20.47.*]
Nieprawda. mało który agent sprzedawał oferty Mati World, którego fly.pl tak bardzo promował. Tak samo Alba Tour raczej nie była sprzedawana przez agentów. Również Africano to raczej sprzedaż przez fly.pl. A pieniądze które klienci mogą odzyskać to nie pieniądze, które fly.pl z chęcią klientom wypłaca, a jedynie pieniądze z reklamacji płatności karta kredytową, tzw. chargeback. odpowiedz » Fly.pl chwali Groupona [2012-08-28 13:21 78.133.161.*]
Proszę o jeden udokumentowany zwrot pieniędzy na zasadzie chargeback! Ludzie to w ogóle nie funkcjonuje. Każdy o tym pisze, jednak nikt zwrotu nie otrzymał! Przestańcie sami siać błędne informacje. odpowiedz » Fly.pl chwali Groupona [2012-08-28 14:15 178.73.28.*]
Prawda jest taka że za rezerwacje dokonane przez Grupon w biurach, które ogłosiły updałość, Grupon w porozumienu z fly.pl oferował możliwość dokonania zakupu innej wycieczki. Pozostali agenci, którzy sprzedawali ofertę upadłych biur takiej możliwości nie oferowali. Zastanawia mnie wiedza piszących tu, o umowach między grouponem a fly.pl. Skąd takie liczby?Może na tych zasadach współpracujecie? Każdy kto choć trochę zna się na tej branży doskonale wie że agent nie ma często z czego zwracać pieniędzy bo w związku z zawartymi umowami wędrują one często od razu do organizatora. Nie zastanawiacie się w ogóle jak bardzo upadki organizatorów biją w wyniki finansowe agentów. Klient ma problem z odzyskaniem 2000-6000 pln, a agent nagle traci kilkaset tysięcy. odpowiedz »
|