|
Wątek:
|
Ryanair publikuje statystyki
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2012-08-17 12:03
|
Temat:
|
Ryanair publikuje statystyki
|
Treść:
|
Aktualność: Ryanair, irlandzkie tanie linie lotnicze, opublikowały dane za miesiąc lipiec 2012 dotyczące efektów sprzedaży, obsługi pasażerskiej oraz punktualności lotów.
Jak wynika ze statystyk przewoźnika 91% (z 53,000) wykonanych lotów odbyło się o czasie. Otrzymano mniej niż 1 skargę przypadającą na 1000 pasażerów oraz mniej niż 1 reklamację dotyczącą bagażu przypadającą na 2000 pasażerów.
"Bezkonkurencyjna oferta Ryanaira w postaci najniższych cen biletów, braku dopłat paliwowych oraz byciu numerem 1 w Europie w obsłudze klienta, zachęca pasażerów do przechodzenia z takich linii lotniczych jak LOT, AirFrance, BA oraz Lufthansa, oferujących wysokie ceny biletów oraz dopłaty paliwowe. Pasażerowie, którzy raz skorzystają z cen Ryanaira, będą wracać do Nas z uwagi na punktualność lotów, najmniejszą ilość zagubionych bagaży oraz najlepszą obsługę klienta." - powiedział Stephen McNamara.
|