|
Wątek:
|
Ecco Holiday: przezorny zawsze ubezpieczony
|
Autor:
|
Czytelnik IP 188.146.200.*
|
Data wysłania:
|
2012-08-05 02:03
|
Temat:
|
Ecco Holiday: przyjdzie "gupi" i kupi
|
Treść:
|
Oj.. Mam wrażenie, że ktoś z Ecco chyba bardzo silnie w portalu tur-info uczestniczy. Żaden inny touroperator nie jest tak często i w takich super superlatywach przytaczany jak Ecco.
No cóż. Ale myślę, że ludzie z branży to widzą i nie dadzą się nabierać - także te zagrywki mogą zadziałać tylko, gdyby taki artykuł wydostał się poza pisma i portale branżowe. Ale spokojnie - agenci będą pamiętać co zrobiliście i odradzą Klientom zakupy..
Pamiętajmy - Ecco ubezpiecza się w Skoku, a Skok jest właścicielem Ecco - jest OK!
Ecco anulowało first minute - a przez długi czas przetrzymywało pieniążki z zaliczek Klientów - jest OK!
Pan Prezes wypowiada się w tonie.. jakby z nas agentów robił debili - "agenci (...) pytają o wysokość kapitału zakładowego".. Co Pan Panie prezesie myślisz, że co? Że my debile jesteśmy? Że Was o coś pytać musimy? Poza tym, że wysokość kapitału żadnego znaczenia w sumie nie ma, a gwarancja podana jest jak na talerzu - nic więcej o kondycji firmy nam nie powiecie - poza tym, że jest zajebiście.
Okłamujecie nas - agentów (nie mam na myśli nic specjalnego - mówię o ogóle) i różnymi wypowiedziami robicie sobie dobry "pijar".
Działajcie jak możecie - taka Wasza rola - odbudowanie zaufania do firmy po ostrym "daniu dupy" na początku sezonu.. Oj.. Przepraszam. Wy przecież nie daliście dupy. Zrobiliście sobie dobrze, a przez Was stado debili - zwanych agentami miało prze*****e.
Jedno jest pewne - nie wszyscy agenci to debile, którym można (poprzez przedstawicieli, którzy rzeczywiście szczerze wierzą w Wasze gadki) wcisnąć każdy kit. Nie wszyscy ludzie pracujący w turystyce nie mają pojęcia o biznesie.
Pozdrawiam
|