|
Wątek:
|
Proszę czekać, konsultant z tobą porozmawia
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2012-08-04 22:06
|
Temat:
|
Proszę czekać, konsultant z tobą porozmawia
|
Treść:
|
Aktualność: Jeden z klientów linii lotniczych Qantas postanowił sprawdzić ile tak naprawdę trzeba czekać na połączenie z konsultantem infolinii przewoźnika. Niestety, nie mogąc uzyskać połączenia, po 15 godzinach zrezygnował.
Australijczyk zadzwonił na infolinię Quantas, aby zdobyć dokładne informacje na temat podróży do Nowego Jorku.W słuchawce odzywał się w kółko głos "Proszę czekać, konsultant linii lotniczych Qantas porozmawia z tobą tak szybko, jak to możliwe". Mężczyzna znalazł się w kolejce oczekujących.
Automatycznie odtwarzana wiadomość brzmiała w słuchawce od godziny 19.22 jednego dnia do 11.01 następnego. W tym czasie Australijczyk zdążył między innymi przeczytać liczący dwieście stron podręcznik zarządzania.
Według rzecznika prasowego Qantas, w dniu, w którym mężczyzna chciał skorzystać z infolinii, okres oczekiwania wynosił maksymalnie 17 minut.
|