Reklama dla mieszkańców konkretnego regionu świata
Tematyka:
Aktualność:
Portal Onet.pl wprowadził do swojej oferty reklamowej nowy, atrakcyjny dla branży turystycznej produkt - możliwość geolokalizacji przekazu reklamowego.
Polskie hotele, biura turystyczne oraz przewoźnicy mogą więc za pośrednictwem Onetu reklamować się do ściśle określonych rejonów geograficznych świata, np. do potencjalnych klientów w konkretnych miastach USA, Niemiec i Wielkiej Brytanii.
W przypadku reklam geolokalizowanych odbiorcami będą przede wszyskim członkowie światowej Polonii rozproszonej na całym świecie, którzy korzystają z polskiego portalu. Portal Onet podaje, iż jego strony odwiedza ponad 2 600 000 unikalnych użytkowników w ciągu miesiąca, łączących się z zagranicznych IP (wg danych GemiusTraffica).
Dotychczas reklamę geolokalizowaną oferowała swoim klientom Wirtualna Polska.