Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
|
Wątek:
|
Touroperatorzy o OLT Express
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.234.218.*
|
Data wysłania:
|
2012-08-01 18:09
|
Temat:
|
Krajobraz po upadku OLT Express
|
Treść:
|
Pewnie dlatego, że największy turoperator współpracuje z kilkoma liniami lotniczymi i ma największe prawdopodobieństwo trafić na OLT. Ale ciekawe jest dlaczego Itaka ma najwięcej klientów? jezeli ze względu na niskie ceny to albo brali kiepskich kooperantów (OLT), albo mają cieniutką poduszkę finansową, bo nie uzbierali z marż. Takie wydarzenie może nadszarpnąć finanse firmy. Jezeli to prawda, co 2 tygodnie temu pisano w Wyborczej (marża turoperatora na 1 wyjeżdzie to 0,8%) to za jeden stracony (a opłacony) przelot będa musieli poświęcić zysk z 40 klientów kupujących imprezę po 3000 zł. Tak w zaukrągleniu - żeby wyjść na zero.
|
Odpowiedzi:
Krajobraz po upadku OLT Express [2012-08-01 23:26 79.173.49.*]
Itaka ma 6 mln zysku netto za 2011 rok. o co Ci chodzi? odpowiedz »
Krajobraz po upadku OLT Express [2012-08-02 12:37 83.21.26.*]
Jeżeli przyjąć, że suma gwarancyjna150mln, którą uzyskali, to 20%rocznych przychodów (najwyższa minimalna suma gwarancyjna określona w rozporządzeniu) , to przychody wyniosły ok 750mln zł w roku 2011. Zysk 6mln stanowi zaledwie 0,8% przychodów. odpowiedz »
Krajobraz po upadku OLT Express [2012-08-01 23:19 78.28.27.*]
Chyba 400... odpowiedz »
|