|
Wątek:
|
Serwisy zakupowe winne upadków biur podróży?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.48.185.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-30 15:18
|
Temat:
|
Oferta w internecie - gwóźdź do trumny
|
Treść:
|
Masz rację, znam zasady sprzedaży grupowej. Wszystko jest jasne i zawarte w umowie. Nikt nikomu nie przystawia do skroni pistoletu, żeby wymusić podpisanie umowy. Co do marketingowo - reklamowych korzyści to już inna sprawa. To najdroższa reklama ponieważ to nie ten klient dla np. hotelu. Piwo kupuje w sklepi nie w drink-barze hotelowym, nie skorzysta z restauracji i innych płatnych usług w hotelu. Jeżeli wraca 2% za normalną cenę to bardzo dobry wynik. To rozregulowało rynek hotelarski na dobre 3-4 lata. Trudno nam będzie się z tego wygrzebać. Grupony działają legalni tylko my hotelarze daliśmy się omamić, tym że to świetna i tania reklama. H3*
|