|
Wątek:
|
Itaka ubezpiecza się
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.234.218.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-30 14:03
|
Temat:
|
Nowa, wyższa gwarancja Itaki
|
Treść:
|
Mała firma, małe obroty, niska kwota gwarancji. Duża firma, duże obroty, duża kwota gwarancji. Dużo klientów na lodzie. SKY Club też był (chyba) ubezpieczony i jak widać niczego to nie gwarantowało. Ta informacja o zwiekszeniu kwoty ubezpieczenia to bełkot, który nic nie znaczy. Poza tym jest to ubezpieczenie pokrywające ewakuację turystów wpuszczonych w maliny. Ubezpieczenie powinno być od nieudolności turoperatora. Klient nie powinien nawet poczuć jego bankructwa. Powinien wrócić zadowolony do kraju, pójść podziękować za udane wakacje w biurze podróży i zobaczyć ze zdziwieniem zamknięte drzwi lub inny szyld . A nie p.....e gwarancje. Klientom Sky Clubu, Alba Travel, Atena Travel i tego czwartego, którego nazwy nie pamiętam ( "bierzforsęiwnogi travel"?) na pewno ulzyło wiedząc, że ich biuro podrózy ma gwarancje.
|
Odpowiedzi:
Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 14:29 80.48.185.*]
Mam pytanie, dlaczego klienci biur turystycznych maja być w jakiś bardziej szczególny sposób chronieni od innych branż w zakresie świadczenia usług. Przecież to paranoja. Biuro naciągnęło klienta (tów) mogą iść do sądu. Mnie naciągną serwis samochodowy autoryzowany na wymianę jednej części za 1300zł a powinien wymienić 10cm rurki gumowej, którą przegryzła kuna, za 5 zł. Inny warsztat chciał mnie wsadzić na naprawę skrzyni biegów automatycznej za 8000zł a trzeba było dolać 1,5l oleju do skrzyni. Takich przypadków na co dzień w motoryzacji jest multum i nikt nie każe właścicielom serwisów ubezpieczać się na ciężkie tysiące. Po prostu raz się sparzyłem już więcej tam nie pojadę i jeszcze ostrzegę innych. To samo z biurami. Słabe biuro idę do drugiego. U nas pojęcie dobre biuro to takie, które sprzedaje ofertę wartą 2700zł za 1050zł. Urząd Marszałkowski, rozumiem, powinien zorganizować powrót turystów oszukanych przez biuro ale za pieniądze pochodzące z od ubezpieczyciela lub oszukanego turysty a nie pochodzących z moich podatków. Owszem może skredytować ale nie zafundować. Przecież turyści oszukani nie wydali ostatnich pieniędzy na wyjazd do Egiptu. Jeśli tak to trzeba zostać w Egipcie, zawsze trzeba mieć wariant "c" w zanadrzu. Są ważniejsze wydatki z pochodzących z moich podatków niż reperowanie dziur po nieuczciwych przedsiębiorcach. Roszczenia trzeba złożyć w sądzie. H3* odpowiedz » Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 15:07 89.234.218.*]
Po co się sądzić ?trzeba kupowac wakacje w biurach solidnych takich jak np TUI. I Ecco Holiday. Przeczytajcie ostatnie wieści. Szkoda tylko, że ubezpieczyli się w SKOK-u. odpowiedz » Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 16:28 79.173.49.*]
TUI.. :) Ecco.. Skok.. :) Tak - tu kupuj wycieczki - a no i w żabce - bo zapomniałem, że tam można było ostatnio kupić Ecco! Właściciel Ecco - Skok ubezpiecza Ecco i jeszcze sprawdza kondycję finansową firmy - paranoja. Ty ładnie wszystko łykasz - gratuluję dobrego samopoczucia! odpowiedz » Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 17:45 89.234.218.*]
Powiało optymizmem. Wynika z tego, że kazdy klient biura podrózy wcześniej, czy później zostanie zrobiony w jelenia.Kkwestia czasu. Może moja dotychczasowa opinia, że nieuczciwi to wyjątek jest wyrazem naiwności. odpowiedz » Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-31 12:20 95.49.66.*]
pozostaje organizować na własną rękę, wyjścia nie widzę. odpowiedz » Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 19:55 79.173.49.*]
nieee no bez znowu przesady! Tak myśleć nie można. W bułce też znajdziesz mysie odchody.. ale nie można tak o wszystkim myśleć. Używany samochód też kupisz z ukrytymi wadami.. tak to już jest. Nie ma się co martwić. Trzeba żyć i cieszyć się chwilą. Nie ma strachu. Co się może stać jak biuro zbankrutuje.. trochę przygód tylko dodatkowych i tyle :) odpowiedz » Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 14:38 83.24.50.*]
W sumie racja odpowiedz »
|