|
Wątek:
|
Fundusz gwarancyjny ochroni klientów biur podróży?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.229.78.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-29 15:58
|
Temat:
|
A czemu nie ubezpieczenie?
|
Treść:
|
Czy nie lepiej byłoby wprowadzić obowiązkowe ubezpieczenie na wypadek upadku biura? Ubezpieczenie takie obejmowałoby koszty powrotu turysty lub zwrot wpłaconej kwoty w przypadku upadku biura. TO musiałby zawierać takie ubezpieczenie na rzecz klienta w dniu zawarciu umowy. Składka byłaby uzależniona od czasu do rozpoczęcia wycieczki, ceny, wpłaconych kwot, sytuacji finansowej TO, ryzyka związanego z ilością turystów podróżujacych w dnym terminie, itd. W ten sposób każdy klient byłby spokojny, nie byłoby ryzyka, że nie starczy funduszy na ściagnięcie turystów i zwrot wpłaconych kwot. Wystraszyłoby to też cwaniaków, ponieważ nikt nie chciałby ubezpieczać ich klientów, lub składki byłyby wysokie.
|