|
Wątek:
|
WorldHotel 2012: biznes dla wytrwałych
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-29 12:10
|
Temat:
|
WorldHotel 2012: biznes dla wytrwałych
|
Treść:
|
Aktualność: Maleje liczba klientów? Pogorszyła się rentowność? A może personel nie pracuje właściwie i napływają kolejne skargi na obsługę i działanie hotelu? Właściciele obiektów noclegowych muszą każdego dnia stawiać czoła kolejnym wyzwaniom i pokonywać wiele przeszkód.
Zdarzają się oczywiście sytuacje bez wyjścia, kiedy nie warto już dłużej marnotrawić środków finansowych na nierentowne przedsięwzięcie. Na szczęście jednak najczęściej, skuteczne rozwiązania są w zasięgu ręki, a radykalne posunięcia nie są konieczne. O tym z jakimi problemami borykają się właściciele obiektów hotelowych w Polsce i jakie są sposoby ich rozwiązywania, będą mogli się dowiedzieć uczestnicy cyklu wykładów, który odbędzie się 4 października, w ramach V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012. Organizatorem spotkania jest Projekt Hotel Sp. z o.o. i Partnerzy.
Wielu osobom spoza branży wydaje się, że hotel to samonapędzająca się maszynka do zarabiania pieniędzy. Pogląd ten daleki jest od rzeczywistości. Osoby związane z rynkiem noclegowym doskonale zdają sobie sprawę jak wiele trudu i wysiłku wymaga prowadzenie takiego obiektu i ilu starań potrzeba, aby inwestycja była rentowna.
Efektywne zarządzanie hotelem to bowiem skuteczna optymalizacja koszów działalności, sukcesywne wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, organizacyjnych i sprzedażowych, a także stałe podnoszenie jakości i atrakcyjności oferty obiektu oraz modernizacje i wieczne udoskonalenia.
Podczas cyklu wykładów "Problemy właścicieli obiektów hotelowych w Polsce i sposoby ich rozwiązywania" eksperci zdradzą słuchaczom tajniki skutecznego marketingu z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i kanałów, a także interesujące rozwiązania biznesowe dla różnej wielkości i charakteru obiektów noclegowych.
Pierwsza sesja spotkania rozpocznie się o godzinie 10:00 w sali konferencyjnej B na I piętrze Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska, przy ul. Marsa 56 c w Warszawie, na terenie której odbywać się będą targi WorldHotel 2012. Udział w tej części jest bezpłatny. W ciągu trzech godzin prelegenci opowiedzą o właścicielskim punkcie widzenia na rynek hotelowy w Polsce oraz o tym jak optymalizować koszty funkcjonowania hotelu i pozyskiwać nowych gości, ze szczególnym uwzględnieniem roli Internetu.
Druga, płatna sesja, zatytułowana: "Mniej pracy - więcej zysku w hotelarstwie - jak to zrobić?" to kompendium wiedzy na temat umów o zarządzanie z operatorami sieciowymi i umów dzierżawy, funduszy inwestycyjnych do zarządzania majątkiem prywatnym oraz innych rozwiązań biznesowych, w tym między innymi planu finansowego sukcesji. Uczestnicy dowiedzą się również kiedy warto rozważyć sprzedaż swojego biznesu hotelowego i w jaki sposób taką transakcję należy przeprowadzić.
Ponieważ liczba miejsc jest ograniczona, aby wziąć udział w płatnej części cyklu wykładów "Problemy właścicieli obiektów hotelowych w Polsce i sposoby ich rozwiązywania", przygotowanych przez Projekt Hotel Sp. z o.o. i Partnerzy, należy wypełnić formularz dostępny na stronie Worldhotel.pl i do dnia 25 września przesłać go na adres mailowy organizatora tj. biuro@projekthotel.pl. W przypadku pierwszej, bezpłatnej sesji, o uczestnictwie decyduje kolejność przyjścia.
Wszystkie osoby zainteresowane wykładami powinny dokonać również obowiązkowej rejestracji na targi WorldHotel 2012 na miejscu w Centrum MT Polska lub on-line na stronie www.worldhotel.pl Rejestracja on-line zwalnia z opłaty za bilet wstępu na targi.
|