|
Wątek:
|
Serwisy zakupowe winne upadków biur podróży?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.21.107.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-28 14:12
|
Temat:
|
Oferta w internecie - gwóźdź do trumny
|
Treść:
|
Powiedziłabym, że nie serwisy grupowe są winne upadków biur podróży, bo np. Sky Club wcale nie wystawial tam swoich ofert! To raczej po pierwsze właściciele tych biur, które naokrągło sprzedawały tam ofertę są cwani? i naiwni, że w ten sposób można w ten sposób sprzedawać oferty, przy których obniżenie ceny o połowę niestety generuje straty, a nie zysk. Byli też cwani, jak w przypadku Ateny, bo pieniądze owszem zgarnęli, ale potem wiadomo, że nie byli w stanie pokryć dodatkowych kosztów, ktore wynikały z 50% obniżenia ceny, to klientów zostawili na lodzie i już! A potem najprościej było umieścić na stronie komunikat o nieodbieraniu telefonów i z głowy! Ale klienci niesety, wcale nie sa lepsi, bo kto mądry, rozsądnie myślący kupuje np. 8-dniową wycieczkę do Hiszpanii za cenę śmiesznie niską, tylko naiwniak. Potem można mieć prentnsje przede wszystkim do siebie, a w następnej kolejności do biura!
|