|
Wątek:
|
Terminal płatniczy w agencji turystycznej
|
Autor:
|
Czytelnik IP 95.48.153.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-26 13:06
|
Temat:
|
Terminal płatniczy w agencji turystycznej
|
Treść:
|
A czy w umowie macie może zapisane coś na kształt polecenia zapłaty? W umowie z agenterm rozliczeniowym (który na nieszczęście jest także bankiem). Jeśli nie ma polecenia zapłaty bardzo dziwnym wydaje mi się blokada środków. Oczywiście, że agent rozliczeniowy mógłby potrącić sobie kwotę z nowych wpłat.. ale żeby blokować środki na rachunku? Konsultowaliście się może z prawnikiem? A co by się stało gdybyście nie mieli środków na rachunku? Mam nadzieję, że szybko coś z tym zrobią, bo w tej chwili prowadzenie agencji turystycznej jest tak samo ryzykowne jak gra małpy na forexie. Życzę powodzenia!
|