|
Wątek:
|
Opole: klienci poszkodowani przez biuro podróży Nowa Itaka domagają się odszkodowań
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.124.101.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-25 20:29
|
Temat:
|
Klienci Nowej Itaki niezadowoleni z wakacji
|
Treść:
|
Moi rodzice dziś rano wylądowali na Korfu. Z lotniska autokar zawiózł ich do innej miejscowości i hotelu o niższym standardzie niż ten, w którym pobyt realnie wykupili. Od rezydentki dowiedzieli się, że Brytyjscy turyści przedłużyli sobie pobyt, dlatego dla nich w ich hotelu nie ma miejsca. Poinformowano ich natomiast, że aby dochodzić swoich praw muszą się zakwaterować, by móc złożyć rezygnację. Tym samym, zgodnie z polskim prawem, zgodzili się na tzw. świadczenia zastępcze i zamknęli sobie drogę do natychmiastowego powrotu do kraju (co również gwarantuje im polskie prawo). Naturalnie biuro wiedziało o całej sytuacji wcześniej, rodzice jednak zostali powiadomieni dopiero w na miejscu. Dla mnie jest to absolutnie oburzające. Agnieszka Groborz
|