|
Wątek:
|
Kolejny touroperator ma kłopoty
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-23 10:31
|
Temat:
|
Kolejny touroperator ma kłopoty
|
Treść:
|
Aktualność: W sobotę grupa turystów, którzy wykupili wycieczkę u polskiego touroperatora Mati World Holidays utknęła na wakacjach, tym razem w Egipcie. Powodem okazały się zaniedbania ze strony zagranicznego kontrahenta, który zbyt późno przywiózł grupę na samolot do Polski. Część turystów wróciła już w niedzielę, pozostali nadal czekają na samolot.
Rzeczniczka urzędu Aleksandra Marzyńska poinformowała o 51 osobach, które z opóźnieniem wrócą do kraju. Cztery osoby z tej grupy już w niedzielę po południu czekały na lot do Katowic. Pozostali mają wylecieć do Katowic dopiero w poniedziałek wieczorem. Do tego czasu turyści zostali zakwaterowani w hotelu z pełnym wyżywieniem oraz opieką rezydenta.
Powodem zaniedbań ze strony touroperatora były kłopoty organizacyjne, a nie jak twierdzą niektórzy, bankructwo. Biuro nie ogłosiło niewypłacalności, w związku z czym w pełni odpowiada za losy turystów na wakacjach. Urząd Marszałkowski poinformował jednak, że bacznie przygląda się zaistniałej sytuacji i w razie zerwania przez organizatora kontraktu z zagranicznymi przedstawicielami jest gotowy udzielić potrzebnej pomocy klientom biura.
Właściciele polsko-egipskiego biura zapewniają, że płatności za wszystkie hotele są regulowane na bieżąco. Ponadto organizator posiada wystarczającą sumę gwarancyjną, która w razie ewentualnych problemów pokryje koszty powrotu turystów do kraju - jednak jak przyznała menedżer biura Mati World Holidays nie jest pewna na jaką kwotę opiewa ów gwarancja. Wysokość ubezpieczenia, które biuro wykupiło w Polskim Towarzystwie Ubezpieczeń Signal Iduna wynosi niewiele ponad 254 tys. złotych.
Menedżerka zapewnia, że był to jednorazowy incydent. Powodem kłopotów z miejscami w samolocie dla turystów były problemy czysto organizacyjne. Przeciągnęły się bowiem powroty turystów innych polskich biur podróży, które w ostatnim czasie zbankrutowały.
|
Odpowiedzi:
lienci Mati World Holidays na lodzie [2012-07-23 19:12 80.52.226.*]
Gratulacje PO tak rewelacyjne efekty sa na każdym froncie waszej działalnosci. odpowiedz » lienci Mati World Holidays na lodzie [2012-07-23 12:11 89.76.99.*]
Ile kosztowała podatników nowelizacja ustawy o Usługach Turystycznych z 2010 r. ? Kto wziął pieniądze za ten bubel? Kto powinien rozliczyć autorów tej nowelizacji? W Polsce nigdy nie poprawi się, jeśli nie będzie odpowiedzialności za czyny!!!!! odpowiedz » lienci Mati World Holidays na lodzie [2012-07-23 10:31 178.36.187.*]
Tłumaczenie Menadżerki jest mocno naciągane. Co mają powroty turystów biur , które zbankrutowały z powrotami ich turystów? Tej firmie trzeba wnikliwie się poprzygladać. W Merlinx są ich oferty i dadzą sie sprzedać ALE nie ma na te wyloty miejsc. Spróbujcie przetestować parę najblizszych wylotów i zadzwońcie potem do biura z pytaniem czy to jest aktualne. Miałam taką "sprzedaż". Następnego dnia otrzymalam telefon od nich ,ze nie ma miejsc w samolocie i czy moze byc inna data. gdy uzgodniłam z klientami ,ze tak to z niewiadomych powodów rezerwacja zostala wykasowana a termin powtórnie zmieniony. (wszystko działo sie na 3 dni przed wylotem). Obawiam sie ,ze albo mają totalny bałagan albo z premedytacją łapią ludzi a potem dobiero upychają ich w samolotach zaprzyjaźnionych biur. Moze się uda? JA ich wiecej nie bedę sprzedawała odpowiedz » klienci Mati World Holidays na lodzie [2012-07-23 10:45 83.22.161.*]
...no coz, z tego co mi wiadomo to jest to kolejna firma,ktora sprzedaje oferty przez Groupona... odpowiedz » klienci Mati World Holidays na lodzie [2012-07-23 15:25 83.20.60.*]
Racja. Oni sprzedają swoje oferty na Gruponie we współpracy z fly.pl odpowiedz »
|