|
Wątek:
|
Biznes touroperatorów to bułka z masłem
|
Autor:
|
Czytelnik IP 95.51.9.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-12 15:35
|
Temat:
|
Po co korzystać z biur podróży?
|
Treść:
|
Zawsze były, są i będą dwa światy, ślepy niemego nie zrozumie. Są różne oczekiwania i różne doświadczenia. Przykro tylko, że pracownicy biur podróży, którzy przecież pracują w usługach (a jak sama nazwa wskazuje ma to coś wspólnego ze służeniem pomocą, nie mylić ze służalczością) plują jadem, obrażają i wyśmiewają, zamiast wysłuchać opowieści klienta-podróżnika. Frustraci i oszołomy prędzej czy później odpłyną w niebyt. Praca w biurze podróży to umiejętność słuchania klienta, przywiązania go do siebie i umiejętność przekonania go racjonalnymi argumentami oraz uczciwym doradztwem (cwaniactwo prędzej czy później wyjdzie na jaw) oraz dlaczego warto skorzystać z jego usług i na czym polega jego przewaga nad bezmyślnym klikaczem. Trzeba być elastycznym, albo w dłuższej perspektywie szukać sobie innej roboty.
|