|
Wątek:
|
7 na 10 Polaków nie ufa agentom biur podróży
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.253.207.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-10 11:47
|
Temat:
|
Polacy nie ufają agentom
|
Treść:
|
co za bzdury!!! przez touroperatorów sprzedawana jest bardzo mała ilość ofert, około 80% sprzedaży to agenci. Każdy z nas ponosi ryzyko, prowadzenia firmy, robimy to co kochamy, co jest naszą pasją, zależy nam na zadowoleniu klienta i na tym aby klient wrócił bo mamy wtedy na chleb. Staramy się na bieżąco monitorować organizatorów aby nasz klient nie wtopił pieniędzy jak w SKY Club czy OPEN TRAVEL GROUP czy KOPERNIK i tp organizatorzy. Jeździmy na study za własne pieniądze w swoim urlopie aby poznać produkt i móc rzetelnie doradzić klientowi i dopasować ofertę do Jego potrzeb. Dlaczego w Polsce jest możliwość zakładania firm a potem ogłaszania upadłości przez osoby jak pan Panek OPEN potem SKY a teraz założył NETTO, czy pan od Kopernika , któy miał przedtem 4 firmy, któe spuścił do kanału. Jak to jest możliwe w państwie prawa? Na nas się wylewa pomyje za to, że SKY ogłosił upadłość!!! To może ja przypomnę, że długi Triady wrzucono w fikcyjną spółkę i ogłoszono jej upadłość, następnie szefostwo spółki giełdowej, kupiło SKY od Panka i w 3 osoby jeździli po wszystkich miastach i przekonywali, że spółka jest czysta i chcą ją wprowadzić na giełdę, ponadto mają hotele a teraz chcą mieć biuro podróży, na moje pytanie czy kupili SKY tak jak spółka finansowa Orbis - po to aby ją wyczyścić z kasy pan prezes powiedział, że nie ma tam kasy a Oni chcą zarobić na akcjach, było to w Sopocie i mogę wezwać na świadka tych co wtedy tam byli,ze strony SKY były 3 osoby, jedyną osobą z branży reprezentującą SKY był tam Piotr Łabędowicz. Ja ich nie sprzedawałam przez pół roku, po tym spotkaniu stwierdziłam , że można spróbować i mam 4 rezerwacje - aż cztery.
|
Odpowiedzi:
UWAŻAJCIE NA AGENTA ECCO HOLIDAY W OPOLU PRZY UL.... [2013-06-12 07:36 77.252.21.*]
chcę opisać ku przestrodze osób korzystających z usług tego agenta tj. eh 61 ecco holiday , ul koraszewskiego 21 sytuację jaka mnie spotkała. w dniu 05.06.13 wraz z mężem udaliśmy się do w/w agenta celem wybrania ofert wakacyjnej. zainteresowani byliśmy spędzeniem wakacji w bułgarii. myśleliśmy, że możemy na nim polegać.zaufaliśmy.wpłaciliśmy zaliczkę w wysokości ok.1500 zł.jednakże agent ten nie dopełnił należytej staranności przy wyborze kontrahenta jak i oferty w stosunku do mojej osoby - jako klienta.sprzedał nam ofertę turystyczną organizatora nie posiadającego na dzień sprzedaży nam tej oferty ważnej polisy ubezpieczeniowej.była ona ważna do 31.05.2013 a sprzedaż nastąpiła 05.06.2013.agent nie poinformował nas, iż na dzień 05.06.2013 organizator - tj.r-tur z warszawy nie posiada aktualnej polisy.wówczas na pewno nie zaryzykowalibyśmy wpłacając zaliczę. dwa dni później ze środków masowego przekazu uzyskaliśmy informację, iż r-tur ogłosił niewypłacalność.zatem radość z długo wyczekiwanych wakacji nie trwała długo.agent nie czuje się w żadnym wypadku winny sprzedając nam ofertę turystyczną organizatora bez ważnej polisy.przekazał zaliczkę na konto r-tur i na tym jego odpowiedzialność się kończy. zaliczki powiedział , że nie odda bo tych pieniędzy nie ma.tylko czy to ja zawiniłam jako klient , że sprzedał coś, czego nie powinien, a jeśli już to uczynił to na własne ryzyko.dlaczego ja mam za to odpowiadać.powinien takie informacje sprawdzać i dla klientów jak i weryfikować dla własnego spokoju.a nawet jeżeli zaliczył taką wpadkę - to powinien zwrócić zaliczkę, nawet jeśli przelał ją na konto upadłego biura.ale czy to ja jako klient mam ponosić konsekwencje z tyt. niekompetentności tego agenta??? agent ten nie weryfikuje wiarygodność ofert jakie sprzedaje. w razie "w'' to klient ma problem. odpowiedz » Polacy słusznie nie ufają agentom [2012-07-12 11:12 77.236.25.*]
Być może agenci kochają swoją pracę , ale niech się nie dziwią, że klienci BP mają tak niskie mniemanie o ich pracy. Byłam na urlopie z BP jeden raz. Posiadałam umowę ze szczegółami pobytu. Zmienili wszystko. Godzinę wylotu, miejsce dolotu, hotel, miejsce i czas wylotu i wycieczki na miejscu też były inne. Na pytania i reklamacje odpowiadali, że te wszystkie zmiany są zgodne z ich regulaminem. Więcej nie pojadę. odpowiedz » Polacy nie ufają agentom [2012-07-10 12:38 89.67.77.*]
agenci sprawdzają - hahahaha - wykupiłam 4 wycieczki u agenta (wczasy rodzinne) 2 w sky club i po wpłaceniu zaliczki przeczytałam, że triada ogłosiła upadłość, napisałam maila do agenta, że mam obawy, żeby powiedział mi jakie są koszty zmiany - w odpowiedzi dowiedziałam się że "Sky Club to solidna firma i prędzej inne padną niż oni" i że nie opłaca mi się zmieniać wycieczki. No cóż ponieważ mieliśmy lecieć w 4 rodziny i zmiana rezerwacji dużo tu komplikowała , zdałam się na opinie agenta; przed wpłatą całości 27 czerwca jeszcze rozmawiałam z agentem o problemach w Hiszpanii, wówczas tez uzyskałam zapewnienie, że to jakieś przejściowe kłopoty i że to normalne w branży turystycznej, wpłaciłam całość po czym 5 dni później okazało się, że Sky Club zbankrutował; niestety agent wystosował oświadczenie, ze przelał pieniądze na konto Sky Club i nie poczuwa się do odpowiedzialności ; rzetelność, certyfikaty na stronie agenta i zapewnienia że oferują wycieczki sprawdzone nic nie dały, tak naprawdę podejrzewam ze jest wiele osób oszukanych tak jak ja nie tyle przez Sky Club co przez agentów oferujących na swoich stronach internetowych wycieczki Sky Club i zamieszczających swoje loga w katalogach Sky Club, AGENCI NIE BRONIA SWOICH KLIENTÓW, AGENCI DZIAŁAJĄ TYLKO NA KORZYŚĆ TOUROPERATORÓW, CZERPIĄC ZYSKI Z PROWIZJI, AGENT U KTÓREGO ZAREZERWOWAŁAM WYCIECZKĘ DZIAŁAŁ NA MOJĄ NIEKORZYŚĆ I NIE ZAMIERZAM TEGO TAK ZOSTAWIĆ , GDYŻ CZUJĘ SIĘ PRZEZ NIEGO OSZUKANA !!!!!1 odpowiedz » Polacy nie ufają agentom [2012-07-12 20:16 195.150.70.*]
Niestety nie mogę zgodzić się z opinią ,że agent sprzedający wyjazd nie musi orientować się w sytuacji panującej na rynku touroperatorów. W tej chwili żałuję ,że pomimo dużych wątpliwości co do SKY CLUB -organizatora wyjazdu /spowodowanych informacjami wygrzebanymi w necie/ zaufałem "profesjonalizmowi i wiedzy" Pani z agencji Butik Travel ,która mocno przekonywała ,że organizator to solidna i pewna firma. Dlaczego jak się póżniej okazało moi znajomi którzy byli również zainteresowani wyjazdem ze SKY CLUB w innej agencji turystycznej dowiedzieli się ,że istnieją negatywne przesłanki co do SKY CLUB. Myślę ,że tak jak wszędzie są agenci ,którzy solidnie podchodzą do swojej pracy i interesują się sytuacją na rynku ,ale są również tacy dla których jedynym celem jest wciśnięcie klientowi czegokolwiek lub czegoś co daje im większą prowizję ,albo po prostu mają mierną wiedzę na temat rynku na ,którym działają. odpowiedz » Polacy nie ufają agentom [2012-07-10 22:06 31.60.162.*]
zarzuty osob poszkodowanych sa zrozumiałe,ale przeciez biura agencyjne sprzedaja roznych tour operatorów i oczywiscie pracuja na prowizjach tak jak wiele innych dziedzin np ubezpieczenia ,nawet rózne sklepy,ale czy w agenta interesie jest upadłosc tour operatora chyba wrecz przeciwnie agent pracuje dla klienta ,bo klient zadowolony z wyjazdu to kolejny klient na nastepny raz a poza tym najczesciej bywa ze całe klienta pieniadze sa przesyłane na konto tour operatora ktory dopiero po jakims czasie odsyła nalezna prowizje .Czyli tak na prawde czasem wiele godzin pracy z klientem pozostawia gorycz i tylko stracone pieniadze za ksreo, druk przelewy itd co tez stało sie obecnie Pragne dodac ,ze nie ma obenie szansy sprawdzenia zadnego biura i na peno za zadne nie można poreczyc,jest bardzo zle ,ze w ostatnich czasach na upadłosciach oglaszajacy nie stracili tylko zyskali odpowiedz » Polacy nie ufają agentom [2012-07-10 21:08 89.67.77.*]
chyba się nie zrozumieliśmy, zamawiałam wycieczki poprzez portal internetowy ich nazwę na razie zachowam sobie, oni wystąpili w moim przypadku w roli agenta niestety, nic nie mam do "biur agencyjnych" czy "salonów firmowych" czy jak też inaczej nazywać "małe punkty sprzedaży" i rozumiem, że te osoby są w takiej sytuacji, o której piszecie. Trochę zrozumienia dla innych Panowie i Panie; Zwykły Kowalski nie jest w stanie zweryfikować touroperatora ale już " duży internetowy portal" oferujący wycieczki ma możliwość weryfikacji, zwłaszcza jeżeli zapewnia, że odpowiada za ofertę zamieszczoną na swojej stronie; odpowiedz » Polacy nie ufają agentom [2012-07-10 21:54 79.173.9.*]
No przykro mi pisać.. ale także nie ma. niestety. Takie życie - takie prawo. odpowiedz » Polacy nie ufają agentom [2012-07-10 19:56 213.241.62.*]
omg!!! co za tepota z tego spoleczenstwa!!! agenci stracili i klientow i pieniadze! niektorzy nie rozrozniaja touropaeratorow od biur agnecyjnych... i obrazeni mowią 'ja juz tu nigdy nie przyjdę', nie majac pojecia, ze jesli kupiliby ta sama oferte 2 ulice dalej, tez starciliby wszytsko... odpowiedz » Polacy nie ufają agentom [2012-07-10 19:06 79.173.9.*]
Ale proszę powiedzieć.. Co zyskał agent na Pani stracie? Co zyskał agent na tym, że nie Pani straciła pieniądze? No proszę powiedzieć? Myśli Pani, że agent nie byłby zadowolony, gdyby mógł oddać Pani pieniądze? Jak każdy agent cieszyłby się jak DZIECKO, że może oddać kasę klientowi, którą on już wpłacił.. a która nie przepadła.. Ale nie może.. Bo jest UCZCIWY! Bo przelał pieniądze w dobrej wierze i zgodnie z umową! ZOSTAŁ OSZUKANY PRZEZ SKY tak jak PANI! Tak ciężko to pojąć? odpowiedz » Polacy nie ufają agentom [2012-07-10 15:37 195.187.156.*]
czy Pasni mysli ????? skad agent mial wiedzieć że ogloszą upadlosć , skoro dzień wczesniej Marszałek w rozmowie uzyskał zapewnienie ,ze wszystko jest w porządku....to była solidna firma !!!! odpowiedz » Polacy nie ufają agentom [2012-07-10 13:12 85.89.187.*]
a co zyskał agent u którego kupiła pani wycieczkę? zarobił coś na tym? dostał od upadłego sky clubu pieniądze? nie!!! - ucierpiał tylko jego wizerunek, bo pani już u niego nie kupi. więc się pytam - na jakiej zasadzie agent działał na pani niekorzyść? czy takie działanie coś mu dało? powiem tak najgorsi są użytkownicy, którzy piszą bzdurne posty. odpowiedz » Polacy nie ufają agentom [2012-07-10 12:18 193.239.80.*]
Zobaczymy ilu z was będzie sprzedawało Netto Holiday na przyszły rok...? To będzie najlepsza odpowiedź na to na czym wam zależy. odpowiedz » Netto nie wypali [2012-07-10 12:42 78.8.9.*]
Netto nie wypali, ale to bez znaczenia. Jak Panek, będzie chciał założyć firmę to wynajmie słupa na prezesa. odpowiedz »
|