|
Wątek:
|
płatność kartą
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.186.99.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-10 09:59
|
Temat:
|
płatność kartą
|
Treść:
|
Po prostu najlepiej nie instalować terminalu płatniczego w biurze!
|
Odpowiedzi:
płatność kartą [2012-07-11 21:22 193.239.80.*]
Pewnie. To najlepsze rozwiązanie. Tylko mnie jako klienta masz już z głowy. Pójdę do tego co ma terminal. odpowiedz » płatność kartą [2012-07-11 22:10 195.69.80.*]
Czyli do żadnego ;) odpowiedz » płatność kartą [2012-07-12 07:56 193.239.80.*]
Aha, już widzę tą solidarność i wywalanie terminali przez wszystkich... odpowiedz » płatność kartą [2012-08-01 19:42 178.73.16.*]
oczywiście w wielu biurach nie ma już i nie będzie w najbliższym czasie terminali, chyba że jacyś desperaci będą za wszelką cenę chcieli sprzedawać ryzykując własnym/innych majątkiem odpowiedz » płatność kartą [2012-08-01 18:36 83.238.246.*]
Ja swoim majątkiem nie mam zamiaru ryzykować tylko dlatego,że klient chce płacić kartą a potem gdy coś się wydarzy chce zwrot pieniędzy, i nie ważne od kogo bo on poszkodowany,i nie ma znaczenia,że biuro agencyjne może paść a przy tym pracownicy mogą zostać bez pracy. Kolejne kretyńskie myślenie. A jak Pan pójdzie do sklepu i kupi bułkę z bakterią to będzie Pan skarżył sklep czy firmę,która tą bułkę wyprodukowała? Ludzie powinni się zastanowić nad tym co piszą. U mnie w biurze nie ma i nie będzie płatności kartą. A jak chce to niech dopłaci do wycieczki 3% marży,którą bank pobiera za taką wygodę. Jeżeli wyrazi chcęć to się zastanowię. Zresztą Ecco wprowadziło do swojej oferty ubezpieczenie od nie zrealizowanej wycieczki-gdzie wypłacalność jest 100% Jest to oczywiście w cenie wycieczki. To organizator powinien się postarać o bezpieczeństwo klienta i być odpowiedzialnym za swój produkt. Widać,że pierwsze efekty już widać. Pozdrawiam. odpowiedz » płatność kartą [2012-08-02 13:34 31.178.126.*]
A ktoś w ogóle kupuje u Ciebie? odpowiedz » płatność kartą [2012-08-05 02:07 188.146.200.*]
Ty - proszę Cię. Nigdy nie przychodź i nie kupuj! Takich malkontentów jak Ty zawsze polecam konkurencji. :) Lepiej żeby oni mieli problemy. Ja wolę obsługiwać ludzi, którzy wiedzą czego chcą, potrafią to określić i są skłonni dołożyć 100 zł jeśli polecam, że warto. Ty kupuj sobie spokojnie w necie. Pozdro odpowiedz » płatność kartą [2012-08-02 10:18 217.153.164.*]
Oczywiście że skarżę sklep, że handluje bułkami z bakterią. Tak samo mogę mieć pretensje do agenta, że wcisnął mi ofertę jakiegoś lipnego biura. Po to się kupuje wycieczkę przez posrednika, zeby nie zaprzątać sobie głowy badaniem kondycji biur. od czego jest pośrednik? Dla ozdoby? odpowiedz » płatność kartą [2012-08-01 20:08 79.173.49.*]
Ecco ubezpiecza się w Skoku.. a skok jest właścicielem Ecco więc ubezpieczenie no powiedzmy sobie szczerze - mało wiarygodne. Nie chciałem wywalac. terminala. Ale po ostatnich wydarzeniach.. Wywaliłem. Wiem, że stracę klientów, ale chcę utrzymać firmę, pracowników i siebie. Chcę być odpowiedzialny drogi Kliencie. To w sumie dla Twojego dobra. Jeśli coś się zmieni - terminal wróci odpowiedz »
|