Forum grupa: Biura turystyczne
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
|
Wątek:
|
UOKIK: klienci biur sami winni problemów?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 197.120.39.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-06 13:29
|
Temat:
|
Maleje liczba nierzetelnych biur podróży
|
Treść:
|
Brawo, brawo. Najmafrzejsza wypowiedz jaka czytalam. dopoki beda lasty za 1200 pln , biura beda dokladac a to jak kula sniegowa bedzie ciagnac ich na dno.
największą zmorą branży turystycznej są debilni klienci, którzy przychodzą do biura i chcą kupić wycieczkę na lasta za 1200 zł w 5 gwiazdkowym hotelu / all inclusive. organizatorzy mocno konkurują ze sobą i żeby nie stracić na przelocie puszczają taniej takie wycieczki - wtedy klient zarabia, ale ktoś musi stracić. wniosek jest jeden - 4 gwiazdkowy hotel na tydzień w opcji all inclusive nie powinien schodzić poniżej 2 500 za osobę. ciekawe co wtedy zrobiliby ci super klienci co przychodzą obwieszeni złotymi łańcuchami (niby że tacy bogaci i jest ich stać) którzy kupują oferty po 1 000 zł/os i szczycą się później że byli w 5 gwiazdkach w egipcie u nas w biurze w tym roku jest normalnie wysyp takich gości - co drugi przychodzi po super wycieczkę w niskich kosztach. mam zatem apel do organizatorów - skasujcie opcję last minute wtedy klienci przyzwyczają się że za 1000 zł to sobie może pojechać do pcimia dolnego na wycieczkę rowerowo-krajoznawczą. tyle w tym temacie - upadłości organizatorów będą zawsze dopóki klient nie będzie płacił normalnych pieniędzy za swój wyjazd
|
Odpowiedzi:
Maleje liczba nierzetelnych biur podróży [2012-07-08 15:12 78.8.136.*]
Zgadzam sie z ta wypowiedzią. Każdy tylko czeka na last minute za 900 zł z all inclusive. Pomimo tego że klient nie ma więcej pieniędzy, nigdy nie zdecyduje się na HB. Luksus musi być a kasy nie ma. odpowiedz »
|
Zgłoś problem z tą stroną »
|