|
Wątek:
|
Agenci zapłacą za bankructwo Sky Clubu
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.3.43.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-05 13:20
|
Temat:
|
Kosztowny chargeback od agentów
|
Treść:
|
Drogi Czytelniku - jak zwykle opluwający anonimowo. Nowa umowa agencyjna GTI Travel Poland jest wynikiem zaleceń pokontrolnych Urzędu Marszałkowskiego i ma na celu zabezpieczenie kwot wpłacanych przez Klienta w ramach posiadanej gwarancji ubezpieczeniowej. Sugeruję, zamiast opowiadać bzdury, sprawdzenie jak to wyglada w rzeczywistości. Klient może zapłacić kartą jeżeli ma życzenie, może zrobić przelew on-line, może podpisać oświadczenie że nie ma konta i wpłacić gotówkę. Podkreślam może a nie musi. Jeżeli Agent nie chce przyjmowac płatności kartą - nikt nie będzie miał do niego o to pretensji. Nikt nie podważa zaufania do Agenta ponieważ po pierwsze z Agentami współpracujemy od lat, po drugie jakbyśmy nie mieli zaufania do Agentów nie prowadzilibyśmy takiej formy sprzedaży. Agenci którzy znaja zarówno produkt firmy jak i zasady współpracy nie mają problemów ze zrozumieniem dlaczego powstały takie zmiany. Jesteśmy otwarci na dialog, gotowi do wyjaśnień ale nie wyrazamy zgody na opluwanie nas na forum przez ludzie, którzy nie mają cywilnej odwagi podpisac się pod kłamliwym postem. Monika Hajduk PR Manager GTI Travel Poland
|
Odpowiedzi:
Kosztowny chargeback od agentów [2012-07-07 14:10 83.19.133.*]
czyli co sugeruje Pani, że to właśnie agencji zawłaszczając sobie pieniądze klientów przyczyniali się do bankructw organizatorów i dlatego klient musi wpłacać bezpośrednio na konto organizatora? jestem organizatorem i żadna kontrola nie narzuca takich rozwiązań organizatorowi. chodzi o to, że organizator w mniej bezpośredni sposób nawiązują relację z klientem. klient czując dyskomfort z korzystania z usług agenta, bo i tak musi wpłacić na konto organizatora wcześniej czy później kupi u organizatora, tym bardziej , że Polacy lubią kupować bezpośrednio. Klient ma również gdzieś podświadomy przekaz, że kupowanie u agenta jest mniej komfortowe niż u organizatora, mniej pewne, skoro nie może zostawić pieniędzy o tego agenta, którego wybrał. do tego dochodzi kontakt z klientem w sprawie dopłaty itd. jak zwykle ktoś kogoś chce wykorzystać, opowiadając dyrdymały licząc , że ma się do czynienia z mniej inteligentnym przeciwnikiem . Drodzy Państwo do niczego dobrego to nie prowadzi, a Pani Monika chyba tak jak te młode Panie z Zarządu Sky club - są ofiarami bardziej wyrafinowanych mocodawców. odpowiedz » Kosztowny chargeback od agentów [2012-07-06 21:12 195.69.80.*]
Bzdura na bzdurze odpowiedz » Kosztowny chargeback od agentów [2012-07-06 12:55 78.8.9.*]
Pani Moniko, czy pani nie rozumie że w Polsce nikt nie ma prawa żądać od klienta oświadczeń na piśmie czy ma konto czy nie? Klient może mieć 100 kont i chcieć zapłacić gotówką. Obrót gotówkowy jest podstawowy w Polsce w handlu detalicznym i sprzedawca nie ma prawa odmówić przyjęcia gotówki. To co zrobiliście jest po prostu niedozwolone na gruncie polskiego prawa. W Polsce są chronione dane osobowe i prawa klienta. To nie Turcja! Jacek Malarski odpowiedz » Kosztowny chargeback od agentów [2012-07-05 16:02 46.113.83.*]
Najlepszą dla klientów metodą zabezpieczenia wpłacanych kwot będzie wprowadzenie rachunku rentierskiego, płatnego w dniu powrotu klienta.Proszę Pani PR GTI i do tego już niedługo dojdzie że to będzie obowiązek dla każdego Touroperatora posiadać taki rachunek. odpowiedz »
|