|
Wątek:
|
UOKIK: klienci biur sami winni problemów?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.89.77.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-05 12:22
|
Temat:
|
Maleje liczba nierzetelnych biur podróży
|
Treść:
|
Zastanówcie się nad tym rozwiązaniem problemu gwarancji i zabezpieczenia turystów udających się na wakacje 1. Zlikwidować konieczność wszelkich gwarancji w aktualnej postaci, które tak karzą dobrych touroperatorów, im większy obrót = tym wieksza gwarancja i jej koszt. W efekcie końcowym i tak płaci za to Klient! 2. Zlikwidować w Urzędach Marszałkowskich departament turystyki, archiwum kolekcjonujace gwarancje, informacje o touroperatorach, kontrolerów, itp. Niech Ci ludzie zajmą się bardziej stosowną pracą. 3. W ramach wolności gospodarczej i wolności osobistej, każdy podmiot,który ma na to ochotę, wiedzę i umiejętności sprzedaje i organizuje wyjazd, imprezę turystyczną cokolwiek. Kto chce kupuje lub nie. 4. JEDEN TYLKO WARUNEK! WYKUPUJAC WYJAZD, IMPREZE, ITP KLIENT ZAWIERA I WYKUPUJE UBEZPIECZENIE OD KOSZTOW REZYGNACJI, NIEWYPLACALNOSCI, ITP, PODOBNA DO POLISY UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO! 5. KONCZY SIE W TEN SPOSÓB Z PROBLEMEM GWARANCJI, JEJ KOSZTOW (pieniądze na gwarancję muszą zostać zrekompensowane kosztem imprezy, która płaci Klient, a w koncu i tak trafiają do firm Ubezpieczeniowych) !!!!! PRZEMYŚLCIE TO !!!!
|