|
Wątek:
|
Słabsze dni dla biur podróży
|
Autor:
|
Czytelnik IP 78.9.156.*
|
Data wysłania:
|
2012-06-20 17:54
|
Temat:
|
PZOT podsumowuje sprzedaż
|
Treść:
|
Ostatnio często słyszę, że niewielu jest klientów. I patrząc na zestawienia z MelinX, choć ponoć niemiarodajne, to w skali globalnej pewnie tak jest. Natomiast trzeba zadać sobie pytanie: "Co zrobiłem, aby ci klienci byli oprócz wywieszenia ofert w witrynie i czekania aż przyjdą?" 1. Zwiększ aktywność na facebooku 2. Dzwoń i pisz do klientów z zeszłego roku może kupią 3. Proś fanów z FB, aby Cię udostępniali i zapraszali znajomych 4. Zrób ciekawe ulotki i roznieś wokół biura 5. Wprowadź do oferty kolonie i obozy 6. Poszukaj możliwości szybkiej sprzedaży ratalnej 7. Zadbaj o wygląd witryny biura, tak aby ściągnąć więcej klientów 8. Planuj swoją sprzedaż i dobieraj odpowiednie narzędzia 9. Przeanalizuj swoją skuteczność sprzedażową 10. Nikt nie przychodzi? Wykorzystaj ten czas. Ucz się! 11. Szukaj nowych pomysłów, bądź kreatywny. Krzysiek Adamski trenerturystyki pl
|