|
Wątek:
|
Słabsze dni dla biur podróży
|
Autor:
|
Czytelnik IP 46.231.152.*
|
Data wysłania:
|
2012-06-20 17:10
|
Temat:
|
PZOT podsumowuje sprzedaż
|
Treść:
|
mam ładne, duże biuro, popularne wśród ludzi którzy przyjeżdżają do centrum, duża baza klientów, nie sprzedaję tanich ofert tylko dobre oferty. zawsze było dobrze, co roku się kręciło. mam portal internetowy,korzystam z wszelkich nowości technologicznych, mam różne rodzaje reklamy. moje biuro istnieje już długo na rynku, ale nie siedzimy w fotelach i nie czekamy aż nam spadnie z nieba klient, tylko działamy. ALE KLIENTÓW w tym miesiącu NIE MA. co ty piszesz o wykorzystaniu chwili, skoro nie ma z czego korzystać, bo zainteresowanie jest prawie zerowe :( Sporo ryzykujesz, ale życzę powodzenia. Wg mnie to nie jest dobry moment na inwestycję, bo być może w tym roku organizatorzy i agenci będą musieli walczyć o przetrwanie na rynku
|