|
Wątek:
|
Uważajcie na biuro FUNCLUB i OSKAR
|
Autor:
|
Czytelnik IP 94.158.230.*
|
Data wysłania:
|
2012-06-18 13:20
|
Temat:
|
Uważajcie na biuro FUNCLUB i OSKAR
|
Treść:
|
Zmiana zakwaterowania bez uzyskania zgody klienta.Studio 2 osobowe miało tylko jedno łóżko piętrowe o dł. 180 cm mimo, że w ofercie w ogóle nie miało mieć takiego łóżka. Przejazd w tamtą stronę: awaria autokaru (3 godziny postoju w środku nocy), przejazd z powrotem: czekanie na autokar na padającym śniegu 1,5 godz., po załadowaniu pasażerów i ujechaniu najwyżej 3 km brak paliwa (2,5 godz. czekania), otwieranie się przednich drzwi w czasie szybkiej jazdy na autostradzie. Autokary transportujące po Polsce w dobrym stanie technicznym, ale podstawione przed granicą to trupy z dziurami po rdzy na kilka palców i jak opisano wcześniej również awaryjne. Piloci autokarów nie zawsze poinformowani o składzie swoich pasażerów i harmonogramie ich przesiadek. Opis ze strony internetowej biura o autokarach kategorii LUX jest tylko chwytem reklamowym. Reklamowany certyfikat jakości można kupić za 1000 zł. Ponieważ zamieszkałam w studio 4 osobowym zamiast 2 0sobowych zarządałam obniżenia ceny zgodnie z ustawą o Usługach Turystycznych, jeśli warunki po zmianie lokalizacji nie odpowiadają tym jakie były w ofercie na pierwotną lokalizację. Zgodziłam się na różnicę bez dodatkowego odszkodowania. Termin płatności Oskar upłynął 2 tyg. temu. Brak realizacji przelewu po 2 rozmowach telefonicznych z głównym księgowym i wezwaniu do zapłaty.
|