|
Wątek:
|
Ecco Holiday - nowe bezpieczne reguły
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.184.191.*
|
Data wysłania:
|
2012-06-05 08:47
|
Temat:
|
Ecco Holiday - nowe bezpieczne reguły
|
Treść:
|
Mamy nadzieję, że nasze wyjaśnienia choć trochę obrazują problem i pokazują, że to również dla nas trudne i bolesne decyzje, w obliczu których utrata dobrego wizerunku wydaje się być najmniejszą stratą.
Bartosz Piewcewicz Kierownik Infolinii Klienckiej 23 kwietnia o 12:48
Pani Aleksandro Olechnowicz z Ecco Holiday. Wy nie macie już ani dobrego imienia ani wizerunku. Oby podmioty gospodarcze traktujące klienta tak jak Wy jak najprędzej znikały z rynku. Mam również nadzieję, że odpowiednia instytucja zainteresuje się zaliczkami klientów, a dokładnie co się działo z nimi przez te 4, 5 miesięcy.
|