|
Wątek:
|
Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 195.116.178.*
|
Data wysłania:
|
2012-05-21 13:12
|
Temat:
|
Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
|
Treść:
|
Biuro Wezyr to chyba najgorszy pomysł na spędzenie urlopu. Traktują ludzi podmiotowo, nie sprawdzają standardu Hotelu, rezydencji nie interesują się wczasowiczami. Bylismy w terminie 28.04-05.05.2012 w Hotelu Alanis w Turcji- standard według Wezyra to 4 gwiazdki. A w tym standardzie- brak ciepłej wody- 2 razy zgłaszaliśmy problem, raz rezydentce za drugim razem w biurze wezyra. Woda ciepła została puszczona na 3 godziny. Przy basenie brudne parasole. Brak kontaktu z rezydentką, która pojawiła się pierwszego dnia pobytu, posprzedawała wycieczki fakultatywne i zniknęła nie interesując się zupełnie wczasowiczami oraz nie zostawiając żadnych namiarów na siebie. W ofercie All inclusive jedzenie monotonne- ale to wiadomo nie każdemu można dogodzić. O terminie wyjazdu powrotnego na lotnisko dowiedzieliśmy się dopiero około godziny 20.00 dzień przed wyjazdem-w hotelu brak jakiejkolwiek tablicy informacyjnej..Cała grupa zaraz po tej informacji zgłosiła w recepcji zapotrzebowanie na "lunch box", który mieliśmy odebrać przed 7 rano w dniu wyjazdu w recepcji. W dniu wyjazdu okazało się że śniadanka nie ma. Recepcjonista powiedział że przekazał inf. do kuchni ale nie wie czemu zamówienie nie zostało zrealizowane. Cała sytuacja odbywała się przy rezydentce która przyjechała odebrać nas hotelu. Tak więcej cały dzień drogi bez żadnego posiłku. W związku z tym jak nas potraktowali na koniec pobytu cała grupa z tego turnusu złożyła reklamację. Jeszcze w autokarze wypełniliśmy drugi reklamacyjne. A oto odpowiedz biura: "W odpowiedzi na pismo łożone w Turcji (.....) wyjaśniamy iż po skontaktowani się z naszym przedstawicielem w Turcji, firmą Odeon Tours uzyskaliśmy następujące informacje: W KWESTII BRAKU CIEPŁEJ WODY WYJAŚNIAMY IŻ W KRAJACH BASENU MORZA ŚRÓDZIEMNEGO WODA JEST ZWYKLE PODGRZEWANA DZIĘKI BATERIOM SŁONECZNYM. JEJ TEMPERATURA JEST WIĘC UZALEŻNIONA OD NASŁONECZNIENIA. ILOŚĆ CIEPŁEJ WODY ZALEŻY TAKŻE OD ILOŚCI KORZYSTAJĄCYCH Z NIEJ OSÓB W DANEJ CHWILI. (....) wszystkie zamówienia na tzw. "lunch box" muszą być złożone w recepcji hotelu maksymalnie do godziny 21.00 na dzień przed planowaną wycieczką lub transferem. NIESTETY Z INFORMACJI OTRZYMANEJ OD HOTELU WYNIKA, IŻ PRACOWNICY RECEPCJI NIE OTRZYMALI OD PAŃ PODOBNEGO ZGŁOSZENIA. W związku z powyższym nie możemy uznać reklamacji pań za zasadną"
|