|
Wątek:
|
Lastminute po polsku
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2004-08-26 12:37
|
Temat:
|
Lastminute po polsku
|
Treść:
|
Aktualność: Gazeta Wyborcza pisze, że teraz w biurach można skorzystać z naprawdę gorących ofert lastminute, ale pod uwagę należy brać tylko ten tydzień. Na podstawie opinii z Biura Podróży Sigma Travel z Białegostoku podaje słabe zainteresowanie ofertami, choć wybór jest pełen a opisywane upusty znaczne. Także cytowany Radosław Pietruch z Lufthansa City Center podkreśla słabość naszych organizatorów w porówananiu do TUI. Mówi także o negatywnym zjawisku nadużywania w promocji słów lastminute jako sprzedaży ofert miesiąc wcześniej za drobnym upustem. Według relacji znalezienie w tym roku prawdziwych ofert lastminute jest trudne w uwagi na podwyżki cen ubezpieczeń i wzrost cen czarterów.
Od redakcji: Czy Państwa odczucia są podobne? Zachęcam do skomentowania tej wiadomości (link pod tekstem) i dodania swojej oceny. W naszej opinii trudno przypuszczać, aby Białystok dobrze obrazował sytację w całej Polsce.
|