Ecco Holiday anuluje imprezy first minute [2012-05-09 22:25 31.178.125.*] Dokładnie zgadzam się z jedną z wypowiedzi osoby z komentarza, że jeżeli ktoś się z agentów przygląda rynkowi turystycznemu i zachowaniu danego organizatora, którego sprzedaje wycieczki może się zorientować, że coś szło nie tak. My jako agent nie wyrobiliśmy limitu i brakło nam raptem 2 tys do ich normy to wypowiadali umowę. Mało tego dawali alternatywę podpisania nowej umowy, ale trzeba było wpłacić 800zł za przystąpienie. Po jakimś czasie zeszli z ceny i chcieli już tylko bodajże 500zł, ale mnie jako agentowi dało to wiele do myślenia. Brakuje im kasy i coś się dzieje nie tak, więc odpuściliśmy sobie sprzedać jego ofert i jak widać dobrze zrobiliśmy. Nie tylko biura agencyjne powinny sprzedawać oferty, ale także przyglądać się współpracy danego organizatora. Trzeba interesować się rynkiem turystycznym, a nie tylko sprzedać i mieć gdzieś klienta i to czy sprzedało się ofertę z organizatora x lub y. Ważne aby też mieć świadomość sprzedawania i koniecznie przyglądać się organizatorom. Itaka może i dużo sprzedaje w niskich cenach, ale ciekawe jak długo to będzie trwało. Organizator też musi z czegoś żyć i utrzymać swoje salony, które nie jednokrotnie położone są w dużych centrach handlowych, gdzie za m2 płaci się krocie lub przy głównych ulicach, gdzie również czynsz jest spory. Ciekawe kiedy ponownie usłyszymy o kolejnej wpadce Itaki z resztą coraz częściej spotykanej.odpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij