|
Wątek:
|
Klienci Neckermanna koczowali na lotnisku
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.191.36.*
|
Data wysłania:
|
2012-05-09 21:07
|
Temat:
|
Neckermann nie ma na paliwo
|
Treść:
|
Tak się składa, że leciałem tym samolotem i uważam, żejuż sam tytuł "artykułu" jest manipulacją wymierzoną przeciw Neckermann'owi. na pokładzie byli klienci kilku biur podróży, jednak tylko turyści Neckermann'a mieli opiekę przedstawiciela biura. Innych olano, a mimo to wielu rozgoryczonych (zresztą słusznie) podróżujących uznała, że skoro jest ktoś z tej firmy to musi być ich wina. Dramat!!! Prawda jest taka, że Neckermann może kupić wszystkich polskich operatorów, a pisanie takich głupot jest jedynie grą mającą na celu przejąć klientów, w co skutecznie wpisuje sie portal tur-info. Bo dlaczego nie nazwali tego np. "Klienci Alfa Star koczowali na lotnisku" czy innego biura? Treraz Klienci mogoą pisać reklamację i na 100% dostaną odszkodowania. A banda pieniaczy, która była w D i G wiidziała próbuje uchodzić za ekspertów, co zresztą widać też w poniższych wpisach. Pozdrawiam biedotę kupującą lasty za 1200 zł na kanary i śmieszne, że mają tak zadarte noski. Czy nie lepiej jest jechać nad Zalew Zegrzyński pod namiot? Grzesiek L. chmielna98@neckermann.pl
|