|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 91.208.150.*
|
Data wysłania:
|
2012-05-09 07:31
|
Temat:
|
Itaka nas zawiodła!
|
Treść:
|
Jako stali bywalcy wycieczek objazdowych (7 RAZY) z biurem ITAKA, postanowiliśmy pojechać na "długi weekend" do Gumbet -Bodrum. Po raz pierwszy pobyt stały (korzystanie z wycieczek fakultatywnych) i ....niestety po raz ostatni! 1/ Wylot odbył się nie 29.04.2012 lecz 30.04.2012 o godz. 24.07 a dotarlismy do hotelu o 3.40 czasu tureckiego (cały dzień z terminarza wycieczki wykorzystany na przemieszczenie). Lot z Polski był opóźniony z przyczyn nieznanych (przewoźnikiem były linie czeskie )TRAVEL. 2/ Opłaciliśmy wycieczke fakultatywną "rejs po tureckiej Amazonce". Dzień przed wypłynieciem, telefonicznie Pani x z Itaki, odwołuje wycieczkę. Na drugi dzień dowiadujemy się od ludzi którzy w niej jednak uczestniczyli, że się odbyła! Pieniądze nam oddali, nie wyjaśnili sytuacji, granda! 3/ Na wycieczkę na Kos ,pojechalismy wodolotem, rezydent zapewniał, że to będzie prom (możliwość podziwiania krajobrazu jako dodatkowy atut wycieczki)! 4/ Zakończenie pobytu było uwieńczeniem złej organizacji firmy Itaka! Wykwaterowanie nas w hotelu o godz. 12 w południe, bagaże do pomieszczenia przechowalni, oboje z mężem (jestesmy w wieku emerytalnym) mieliśmy zaoferowane fotele w holu do 1.15 (noc) dnia następnego tzn. 07.05.2012 ( 13 godzin)!!!O godz 01.15 autobus odwiózł nas na lotnisko gdzie okazało się, że samolot opóźniony o 90 min!!! Do 13 godzin bez wypoczynku dokładają nam 1,5 godz !!! To nie było już śmieszne nawet dla ludzi z poczuciem humoru ! Do Warszawy przylecieliśmy o 8.40 (mogę mylić minuty) po spełnionej wycieczce z ITAKĄ!
Prywatnie (poza wycieczką) wykupiliśmy kolejna dobę w hotelu (13 h na walizkach w holu to nieludzkie), Itaka odmawia zwrotu kosztów. Jest to typowe przerzucanie odpowiedzalności za niechlujstwo w organizacji (opóźnienia lotów) na konsumenta! W grupie z Polski były małe dzieci, ludzie niepełnosprawni (wózek , osoba w gipsie). Pasażerowie po wyladowaniu wykonywali rozmowy telefoniczne dot. odwoływania spotkań służbowych w miejscach pracy. Jak widać, nie można zaplanować urlopów w sposób cywilizowany bo ITAKA nie nadąża. Dużo opisałam ale i tak NIE ODDA TO NASZEGO OBURZENIA po ostatnim wyjeździe z ITAKĄ! JZ
|
Odpowiedzi:
Itaka nas zawiodła! [2013-05-31 14:58 193.109.212.*]
BP Itaka anulowało na 1.5 tygodnia przed wylotem wycieczkę do Czarnogóry, twierdzac, że nie znaleziono wymaganej liczby chętnych, tymczasem BP już od kwietnia tej wycieczki nie sprzedawalo, co tylko oznacza, że przynajmniej od kwietnia Itaka wiedziała, że jej nie zrealizuje. Jednak moje środki na koncie BP pracowały od stycznia (oferta firsy minute) do prawie końca maja. Zwrot środków wywalczyłam po 6 dniach roboczych po nieustannych mailach, na które nie odpowiadano i telefonach, gdzie byłam proszona o podjęcie rozmowy z inną osoba. Podawano mi więc inne numery telefonów i traktowano nie jak poszkodowanego klienta, ale petenta. Ostrzegam - prosżę liczyć się z ryzykiem i praktyką stosowaną przez Itakę, która nie tylko z mniejszych lotnisk, ale i z Warszawy, jak bylo w moim przypadku, potrafi w ostatniej chwili odwolać lot i przetrzymywać środki klienta, który zostaje z niczym, przez pół roku. Najwyrażniej liczyli, że skorzystam z ich tragiznej oferty zastępczej i klienta nie stracą. Ja w każdym razie dziękuję Itace za współpracę. odpowiedz » Itaka nas zawiodła! [2012-06-19 18:30 178.235.57.*]
Dot. naszego wpisu z dnia 09.05.2012 roku: Z dużą satysfakcją informujemy wszystkich zainteresowanych, że nasza oficjalna reklamacja (załaczone dokumenty wycieczkowe, rachunek), została w terminie miesięcznych uwzględniona! Biuro NOWA ITAKA Sp. z o.o. zwróciło dodatkowo poniesione koszty. Pozostały tylko pozytywne wrażenia (niedogodności zapomniane z upływjacym czasem) i odrodziła się nasza wiara w "dobrą" NOWĄ ITAKĘ !! Pozdrawiam JZ odpowiedz » Itaka nas zawiodła! [2012-05-11 18:04 83.9.167.*]
Witam, takie same doświadczenia mieliśmy będąc w ubiegłym roku z Itaką w Egipcie. Proszę walczyć o zwrot dodatkowych kosztów. Ci, którzy byli z nami i wykazali się dużą cierpliwością odzyskali pieniądze. Niestety niskie ceny w Itace wynikają z krętactwa i nabijania klientów w butelkę. Byliśmy z nimi dwa razy - pierwszy i ostatni. Wykupiliśmy wycieczkę na 9 dni, a na miejscu okazało się, że mamy wykupionych 6 noclegów. Jak ktoś chce mieć nieudane wakacje, to tylko z Itaką. odpowiedz » Itaka nas zawiodła! [2012-05-09 15:37 94.89.130.*]
Witam, pisze komentarz z Sycylii z hotelu Capo dei Greci. Mamy duzy problem poniewaz informacje na stronie Itaka.pl dot. hotelu znaczaco roznia sie od tego co zastalismy na miejscu. 1. Nieczynna jest plaza hotelowa, reklamowana bardzo mocno w katalogu biura i na stronie internetowej. 2. Z kilku basenow czynny jest tylko jeden (w ktorym dziala tylko jedna pompa a dwie pozostale sa niesprawne) w ktorym woda w dn 7.05.2012 miala temperature 18stopni. 3. Nieczynne jest centrum Spa. W zwiazku ze znaczaca niezgodnoscia z opisem hotelu zamieszczonym w materalach nformacyjnych planujemy zlozenie reklamacji i mam prosbe osoby ktore byly w podobnej sytuacji o kontakt maiilowy; tom.kozlowski@interia.eu odpowiedz »
|