|
Wątek:
|
Ecco Holiday skasowało promocje
|
Autor:
|
Czytelnik IP 78.8.5.*
|
Data wysłania:
|
2012-05-08 22:06
|
Temat:
|
Ecco Holiday anuluje imprezy first minute
|
Treść:
|
Ciekawe co powiedziałby i wybrałby Szanowny Klient gdyby w październiku agent przedstawił ten sam hotel z EccoHoliday i innego TO z informacją, że: 1. Ceny kształtują się następująco Ecco 1000, inny TO 1300 2. Sugeruję wziąć tą za 1300 bo to sprawdzony i pewny TO Zapewne byłoby: 1. Myślenie "Chce na mnie więcej zarobić i dlatego ciśnie na droższą" 2. Decyzja "Bierzemy EccoHoliday za 1000" i myślenie "Nie dam się naciągnąć" Słuchajmy doradców w sprawdzonych biurach podróży. Im naprawdę zależy na zadowoleniu klientów, bo patrzą na ten biznes długoterminowo, a nie na przetrwanie do kolejnego sezonu. Chcą, Szanowny Kliencie, żebyś wrócił za rok. Krzysiek Adamski
|