|
Wątek:
|
Czechy: wypadek polskiego autokaru jadącego do Austrii
|
Autor:
|
Czytelnik IP 81.83.19.*
|
Data wysłania:
|
2012-05-08 00:20
|
Temat:
|
sindbad
|
Treść:
|
Chcialbym napisac pare slow o firmie sindbad. Niedawno podrozowalem ich liniami z Polski do Belgii. Wszystko bylo by ok gdyby nie kilkukrotne postoje czekajac na inne autokary (3 razy po godzinie) i "maly" wypadek przy pracy. Otoz firma od sortowania bagazy, ktora jak mnie zapewniano jest wykwalifikowana i z ktora nie mam sie o co martwic, zgubila moj bagaz. Dowiedzialem sie o tym dopiero na miejscu. Dla jednego z kierowcow sytuacja widocznie wydawala sie komiczna bo smial mi sie w twarz... Pilot zadzwonil do biura, okazalo sie ze moj bagaz pojechal innym autobusem tez do belgii. Obsluga zbyla mnie mowiac ze musza jechac i nic nie moga dla mnie zrobic. Dali mi numer do autobusu z moim bagazem i pojechali. Zadzwonilem pod podany numer i pani pilot poinformowala mnie ze beda na moim przysatnku za godzine. Odszedlem tylko na chwilke do sklepu kupic cos na sniadanie. Wrocilem za przystanek i czekalem. Minela godzina i kwadrans wiec dzwonie ponownie zapytac sie jak dlugo jeszcze beda jechac, a ta sama pani mowi mi ze oni byli tam godzine temu, czekali pol godziny i musieli jechac a teraz juz sa we francji... Centrala poinformowala mnie ze nie ma mozliwosci dowiezienia mi bagazu na adres, wiec nastepnego dnia musialem wrocic sie w to samo miejsce (150 km od miejsca mojego zamieszkania) aby moc odebrac moj bagaz. paranoja! Zadnego przepraszam czy tlumaczenia nie uslyszalem, a przy rozpakowywaniu bagazu okazalo sie ze z walizki zginela butelka drogiej luksusowej wodki. To byla moja osatnia podroz z firma sindbad. Naprawde nie polecam. A gdy ktos z Panstwa nie bedzie juz mial wyjscia prosze naprawde nie sluchac obslugi i pilnowac swojego bagazu. Naprawde wstyd ze taka firma bedzie glownym przewoznikiem na euro 2012... Naprawde jesli macie panstwo wybor, wybierzcie inna firme!!!
|
Odpowiedzi:
sindbad [2012-11-07 16:24 86.150.168.*]
witam serdecznie niedawno wracalem sindbadem do Anglii . coz moge powiedziec jak zawsze pelen profesjonalizm nie mowiac o obsludze autokaru. Anna Gaweł pilotka dbala o kazdego pasazera sluzyla pelna pomoca Pani Ania jest uprzejma pelna serdecznosci osoba podroz z nia trwala bardzo krotko 2Dni polecialy nie wiem nawet kiedy , informowala wszystkich o detalach podrozy przystankach itp POLECAM !!! odpowiedz » odpowiedź na wpis pasażera.. [2014-03-10 16:42 79.139.105.*]
nawet nie zdaje sobie pan/pani sprawy jak milo jest coś takiego przeczytać. Malo jest pasażerów doceniających trud naszej pracy..i którzy potrafią wspomóc miłym słowem...a to tylko motywuje nas do lepszej pracy. Dziękuję. odpowiedz » odpowiedź na wpis pasażera.. [2014-07-03 00:40 78.144.218.*]
Ja odpowiadam raz zaginął mi bagaż w autobusie w Słubicach gdy wracalem z Anglii .obsługa pomyliła Bielsko biała do którego jechałem z biala podlaska w Gliwicach na.przesiadce do Bielska białej dowiedzialem się ze bagaż jest w białej podlasce . Ale.do,tej pory nie mam aluzji do tej firmy.jechałem 4.razy a tylko raz był błąd myślę że ostatni.błąd . Chciałbym kiedyś pracować jako pilot w tym oto,biurze :* odpowiedz » sindbad [2012-08-11 10:08 81.64.196.*]
To i tak pan ma szczescie bo mnie zgubili bagaz po 4dniach znalezli i oddali pusta torbe!!!ukradli oprocz prezentow,nawet wszystkie moje rzeczy!!! odpowiedz » sindbad [2012-09-09 22:24 37.47.121.*]
jak nic się nie ma w torbie to co można ukraść. Sam chcesz okraść firmę odpowiedz » sindbad [2012-09-09 22:23 37.47.121.*]
tak tak już takich pasażerów widziałem i jak bagaż zaginął to zgłaszacie że cuda są w torbie i wyceniacie bagaż na duże sumy. A w bagażu masz gówno jak się pózniej okazuje bo nic wartościowego tam nie było odpowiedz » sindbad [2012-07-10 07:42 82.82.146.*]
rozumiem Twoje żale, ale tez na świat patrze trzeźwo i nie wierze ze zginęła butelka luksusowej wódki, ale papier wszystko przyjmie... odpowiedz »
|