Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
|
Wątek:
|
Jaki powinien być restaurator?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-11-09 20:51
|
Temat:
|
hotelik Mawi
|
Treść:
|
Tak naprawdę to jesteśmy w pracy 24 godziny , bo oprócz restauracji prowadzimy hotel. Jeśli chodzi o jedzenie to jemy w przerwach kiedy nie ma klientów, więc są to różne pory. Jeśli chodzi o sukces restauracji to przede wszystkim dobre i dużo jedzenia, żeby klijent wyszedł mówiąc już nie mogę.Ponieważ my prowadzimy restaurację w lesie około 30 km od Łodzi , żądzi się ona swoimi prawami. Klijent przychodzi dla tego kotleta , czy tego smaku. Ale lubimy to co robimy i to wynagradza nam brak snu.
|
Odpowiedzi:
hotelik Mawi [2007-04-30 20:31 212.191.170.*]
Uprzejmie informuję ową Panią Manager że "klient" pisze się "klient" a nie "kli....(uwaga) je---- nt)(klijent). odpowiedz »
hotelik Mawi [2005-11-13 15:58 999.999.999.*]
Zgadza się, że zawód restauratora to ciężka i odpowiedzialna praca, ale to nie oznacza że mają tam pracować osoby nie znające języka polskiego. Zgodnie z zasadami pisowni słowo "Klient" pisze się przez jedno "i" a nie przez "ij". Poza tym utarło się w powszechnym obiegu uzywanie słowa Gość lub Goście w oznaczeniu do osób korzystających z restauracji, a ponieważ prowadzicie Państwo również hotel to może warto czasami skorzystać ze słownika. Pozdrawiam, Polonista odpowiedz »
|