|
Wątek:
|
UOKiK karze... park wodny
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.52.226.*
|
Data wysłania:
|
2012-04-26 22:49
|
Temat:
|
Kara za obciążanie klientów reklamacjami
|
Treść:
|
a kto sprawdza, że klient nie wkłada do szfki"złotej kaczki na brylantowej obroży", aby taką właśnie żądać po otwarciu szafki?
ja właśnie miałam klienta z Łodzi, zlokami i po prawiue - i okazało soię, że pomimo tego, że nieiał pieniędzy na pobyt, wyżywieni i transport - w pokoju - miał listę rzeczy - a le prawo hotelarza - jest takie, że klient może mieć darmowe wakacje do 5 tys złotych - tyleż kosztuje owa"złota kaczka"... i firma ubezpieczeniowa musi wypłacic - tak stwierdzi sedzia w odwoławczym.
zatem - kochani - poszukajcie szansy i dla waszych "złotych kaczek"....
|