TUI daje rabaty [2012-04-26 10:35 78.8.130.*] :-) Emocjonalna, ale konkretna i zdecydowana wypowiedź. To prawda, że bez doradcy trudno wybrać wycieczkę. Klient musiałby posiadać taką samą wiedzę jak doradca. Swoją drogą, doradcy przy wyborze wycieczki dla siebie mają często jeszcze większą problem niż klienci. Żeby sprawdzić skuteczność sprzedaży on-line wystarczy zobaczyć wyniki sprzedaży travelplanet.pl i wakacje.pl. Trudność jest taka, że jeśli TO będą sprzedawali wycieczki taniej niż sieć agencyjna wielu klientów będzie zasięgać informacji u doradcy a kupować on-line. W długim terminie źle wpłynie to na rynek. Zmniejszy się liczba agentów, spadną wyniki sprzedaży TO, klienci będą zdezorientowani i część z nich odejdzie do alternatywnych zakupów np. organizacji samemu (tanie linie + apartament). Szczególnie przy wzrastających cenach wycieczek. Krzysiek Adamskiodpowiedz »
TUI daje rabaty [2012-04-26 10:53 178.73.16.*] Panie Krzysztofie, z komentarzem Pana i wypowiedzią Koleżanki w pełni się zgadzam, to co już widać u nas to znaczący wzrost sprzedaży pozostałych TO a pewnie takich agencji jest więcej na rynku. Pytanie czy polityka TUI: zbudować własną sieć dystrybucji i wyeliminować pośredników na dłuższą metę się sprawdzi, w co wątpię. Natomiast takie działania 'testujące' mogą tylko popsuć rynek i w przyszłym sezonie odbić się na przedsprzedażach. Sami pod sobą kopiemy dołki :( Niestety osoby zarządzające w kilku znaczących na rynku turystycznym firmach nie mające doświadczenia i wiedzy z branży nie sprawdzają się :(odpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij