|
Wątek:
|
TUI daje rabaty klientom
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.207.21.*
|
Data wysłania:
|
2012-04-23 20:03
|
Temat:
|
TUI daje rabaty klientom
|
Treść:
|
Niektóre wypowiedzi są śmieszne. Chcę przypomnieć,że umowy są dla obu stron wiążące i mówią jasno o sprawach handlowych , tejemnicy handlowej oraz dobrych praktykach wspólpracy. Akcje tego typu powinny być obu stronom dozwolone. A nie wybranym agentom jak to zrobił niedawno Exim Tours -dał taką mozliwość " agentom-znajomym " i TUI , które wybrało tylko siebie do akcji promocyjnej. Rynek się zmienia , handel sie zmienia , ale to agencje naganiają klientów, to agenci promują i mówią klientowi co dobre, to agent nauczył klienta ,że podróże to coś fajnego. To agent ręcznie wypełniałal umowy, to agent telefonicznie pobierał miejsca przez telefon- to ciagle ten sam agent. A TO , kim teraz są? Akcje promocyjne jedynie psują rynek. Klient chce wiecej , coraz wiecej bez końca. Charytatywnie chyba nikt w branzy nie jest?! Agent potrzebuje jedynie gry fair, potrzebne jest narzędzie do wspólnych akcji promocyjnych choćby karta rabatowa dla danego biura z kilku procentowym rabatem , a sprzedaż wzrośnie.Potrzebne jest narzędzie , które wesprze agenta w sprzedaży, "motywator" na klienta. To zadziała. Taka furteczka % i klient jest nasz.
|