|
Wątek:
|
Jak ukarać niesłownego klienta
|
Autor:
|
Czytelnik IP 178.56.124.*
|
Data wysłania:
|
2012-04-18 17:55
|
Temat:
|
Sposoby na zapominalskich klientów
|
Treść:
|
Co za bzdura!!!!Nie ma goscia ok.0,5h.po terminie i stolik jest do dyspozycji kelnerow i po sprawie.Trzeba tylko o tym poinformowac przy rezerwacji a klient o znacznym spoznieniu powinien tez poinformowac telefonicznie.Jesli to wieksza impreza,to zaliczkuje sie,albo placi z gory za ustalone menu i po sprawie.Co za inne bzdurne wymysly i po co?Z nami nie tak latwo jak z glupimi Amerykancami,co zaplaci za wszystko,jesli mu powiedziec,ze kosztuje,ha,ha,ha.Mozemy nie rezerwowac.Laski bez.Aha!Kto w knajpie na swiecie widzial platny kibel????!!!!
|