|
Wątek:
|
TUI daje rabaty klientom
|
Autor:
|
Czytelnik IP 94.75.95.*
|
Data wysłania:
|
2012-04-17 07:30
|
Temat:
|
TUI daje rabaty
|
Treść:
|
Jest trochę inaczej. Klient siedzi on-line, czyta, patrzy, wyszukuje i mówi "nie wiem co wybrać, pójdę zapytam w biurze". Idzie do biura, doradca mu opowiada, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, tym co ma najcenniejsze i zdobywał przez lata. Klient mówi, że musi przemyśleć, doradca nie reaguje, nie zatrzymuje. Klient idzie do domu, siedzi on-line, zapada decyzja "wezmę to!" i myśli "a tam, będę chodził, skoro mogę kupić w necie" i kupuje. Bez agenta trudno byłoby mu podjąć decyzję. Niestety agent i tak stracił bo nie zatrzymał klienta. Moi drodzy agenci świat się zmienił. Konkurujecie już nie tylko między sobą, ale z innymi kanałami dystrybucji, A tak naprawdę z wygodą klienta. Czas działać inaczej. Krzysiek Adamski.
|