|
Wątek:
|
Biura wprowadzają odprawę online
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.105.135.*
|
Data wysłania:
|
2012-03-22 13:33
|
Temat:
|
Jak często korzystasz z odprawy online?
|
Treść:
|
Bardzo dobry pomysł na uzyskanie przewagi konkurencyjnej. To jest kierunek, w który powinna zmierzać oferta touroperatorów. Znalezienie obszarów niezadowolenia klientów i zaproponowanie rozwiązania. Wielogodzinne odprawy są prawdziwą zmorą przed wyjazdem, a to jest czas kiedy każdy chce myśleć o wakacjach i przyjemnościach. Pewnie nie uda się całkowicie wyłączyć odpraw na lotnisku tak jak w przypadku linii lotniczych. Chyba, że odprawa na lotnisku będzie dodatkowo płatna i/lub zajmą się nią agenci, dla których to też może być przewaga rynkowa - "Kupując u mnie nie musicie odprawiać się 2-3 godziny przed odlotem. Odprawę załatwiamy u mnie, a Państwo tylko nadajecie bagaż i wsiadacie do samolotu. Żadnego wielogodzinnego czekania". Ale byłoby miło. Jeśli Exim wprowadzi i utrzyma taką możliwość na wszystkich rejsach w kraju to w krótkim okresie czasu stanie się to standardem dla całego rynku. A na tą chwilę, jeśli doradcy w biurach podróży dobrze to sprzedadzą, Exim i Summerelse mają mocny argument żeby skorzystać z ich oferty. Krzysiek Adamski trener turystyki
|