|
Wątek:
|
Problemy turystów w Hurghadzie
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.228.233.*
|
Data wysłania:
|
2007-10-30 11:16
|
Temat:
|
BP OSKAR z Poznania
|
Treść:
|
Znam firmy autokarowe którym to biuro nie zapłaciło za usługi, twierdząc ze nigdy takiej usługi nie było, uwaga na tych "ludzi" oszuści
|
Odpowiedzi:
rozwiązanie problemu [2010-08-06 21:04 94.254.204.*]
Witam, miałam podobny problem z wyjazdem do Turcji. W momencie gdy zjawiłam sie w hotelu, nie było dla mnie miejsca za które zapłaciłam. Wróciłam do Krakowa i zwrócilam się do adwokata- otrzymałam nie tylko zwrot zapłaconych pieniędzy, ale i przeprosiny od organizatora "wycieczki". Polecam gorąco, adwokat Krzysztof Roś, ul. Lubicz 34, Kraków. www.krzysztofros.pl odpowiedz » BP OSKAR [2009-03-03 15:24 87.207.205.*]
ja bylam w Bulgarii i w Chorwacji, oczywiscie czytajac wszystke posty to prawda, ze autokar wcale nie powinien zaliczac sie do kategorii LUX i sa opoznienia, rezydenci nie bardzo sie nami interesuja, ale jezeli ktos chce za tak niskie ceny jakie oferuje Oskar luksosow to moze niech chwile pomysli, przejdzie na strone innego biura , zaplaci 2 razy tyle i sie cieszy, ja jade w tym roku znowu z tego biura i jestem zadowolona bo na wakacje jade sie wybawic i czas spedzam na plazy a nie w hotelu, a swoja droga pokoje nie sa takie zle, wazne ze jest gdzie spac i lazienka jest,a rezydentow to ja zawsze olewam bo po co mi oni, sama sobie moge ze wszystkim poradzic, tez raz mialam sytuacje ze mnie gdzie indziej zakwaterowali ale przeciez to nie koniec swiata, po godzinie bylam juz pokoju ktory chcialam, reasumujac tylko czlowiek naiwny mysli ze za niska cene otrzyma luksusy, Oskar jest biurem dla ludzi nie wymagajacych wysokiego standartu. odpowiedz »
|