|
Wątek:
|
Nagroda fair play dla Rainbow Tours
|
Autor:
|
Czytelnik IP 212.76.37.*
|
Data wysłania:
|
2007-10-23 20:59
|
Temat:
|
wakacje z Rainbow Tours
|
Treść:
|
Witam, ja co prawda nie studiuje turystyki i nie wiem jak powinno to wygladac w teorii wiem natomiast jak biuro funkcjonuje w praktyce bowiem z Rainbow Tours wyjezdzalam juz 4 razy i jade po raz kolejny teraz - na sylwestra. bardzo szanuje ich za solidnosc i zaangazowanie. oczywiscie, ze czasem sie zdarzaja jakies drobne niedociagniecia ale zawsze potrafia sie zachowac, wybrnac z sytuacji i nie zostaje niesmak po niemilych zajsciach. wiele razy bylam swiadkiem kiedy na wycieczke jechali zrzedliwi ludzie i caly czas byli z czegos niezadowoleni (np z pogody) i winili za wszystko rezydenta. wybaczcie ale musze przyznac, ze niektorzy przesadzaja po prostu, maja problemy i jada na urlop zeby sie powyzywac na innych zamiast cieszyc sie odpoczynkiem. jestem bardzo zadowolona z hoteli jakie maja w swojej ofercie, rezydenci przynajmniej posiadaja jakas wiedze o kraju, o historii, geografii, zabytkach a nie jak w niektorych biurach gdzie podczas zwiedzania zapytalam jak wygladal jakis tam kosciol co zostal zburzony a pani powiedziala, ze byl ŁADNY....
|
Odpowiedzi:
wakacje z Rainbow Tours [2009-07-17 19:40 93.89.195.*]
moze bylas w chorwacji na dalmatynskiej eskapadzie? odpowiedz » wakacje z Rainbow Tours [2008-01-08 14:41 80.55.160.*]
Mam nadzieję, że Twój Sylwester z Rainbow okazał się kolejnym sukcesem, bo niestety ja nie mogę tego powiedzieć!! Właśnie jesteśmy po powrocie z wyjazdu narciarskiego z tą firmą (która jak się tutaj okazuje otrzymuje jakieś nagrody????!!!!! Za co?????!!!!!). I nie jest to czepianie się, o jakim piszesz... Na kilka dni przed wyjazdem na Ski Safari otrzymaliśmy informację, że niestety ale nie mają mozliwości dowożenia nas na stoki (czyli de facto nie będzie to ski safari...). No cóż to jakoś żeśmy przeboleli, otrzymaliśmy nawet zwrot 100 zł, za który przyznajmy nie pojeździlibyśmy sobie na własną rekę za wiele... Ale nieistotne, wierzcie mi to nie był problem. Na kilkanaście godzin przed wylotem otrzymaliśmy informację, że mamy inny hotel, ale jak to Pani określiła przez telefon (odpowiadając na moje pytanie czy na pewno jest alternatywny, do tego który kupowalismy za OGROMNE pieniądze), że oczywiście "jest nawet lepszy, w podobnej lokalizacji, będziemy na pewno zadowoleni"). Poprosiłam jeszcze na wszelki wypadek o przesłanie mailem informacji o tym hotelu aby przed wylotem zerknąć i się posieszyć... Otóż hotel okazał się oddalony od pierwotnego miejsca wyjazdu o ponad 60 km, był bez zaplecza rekreacyjnego (nawet bez sauny!!, a narciarze wiedzą co to znaczy), co powodowało, że mieliśmy lecieć do doliny X, a wylądowaliśmy w dolinie Y. A przecież decydowaliśmy się na konkretny obiekt z konkretną ofertą dla narciarzy i w miejscu gdzie leży śnieg (min. 70-80cm)!!!. Tam gdzie nas wysłano leżało max. 10 cm śniegu, i nazwano to oferta alternatywną!!! Bzdura!!! Nie mówiąc już o tym, że z lotniska odebrał nas autokar bez ogrzewania, rozklekotany (baliśmy się o nasze bezpieczeństwo na stromych i krętych drogach górskich) i wiózł nas w nocy przez ok. 4 godziny do naszego "wymarzonego" hotelu. Wylądowaliśmy zmarznięci w hotelu, z nadzieją na ogrzanie się w pokojach, a tam "zima hula". Pokoje były wyziębione, nawet po włączeniu kaloryferów, nie dało rady ich nagrzać bo drewniane okna nie trzymały ciepła... Spaliśmy pod 5-cioma kocami. Ale chyba najbardziej z tego wszystkiego załamało nas podejście i tupet Pani, która przekazywała nam tę "radosną" wiadomość odnośnie zmiany właściwie całej wycieczki na chwilę przed wylotem - nawet bez przepraszam - z wrażeniem, że robią nam niemal przysługę (miało być ski safari a nie było, miał był hotel w konkretnej lokalizacji a nie był, miała być sauna...itp. itd.). To tak jakby kupić wczasy w apartmanecie nad samym morzem, a wylądować w pensjonacie o zdecydowanie gorszym standardzie 50km wgłąb lądu...Tak rozumiemy słowo ALTERNATYWA??? Jestem zszokowana tym biurem!! I naprawdę nie jest to czepialstwo, bo jesteśmy bardzo wyrozumiałymi klientami i o reszcie bzdurnych kwestii (do których my nie ale pozostali uczestnicy wycieczki słusznie bądź mniej słusznie się czepiali) nawet nie wspominałam. Ale naprawdę: nawalali na każdym etapie wyjazdu: nawet w kwestiach informacji skąd lecimy nie... odpowiedz » wakacje z Rainbow Tours [2007-10-28 19:09 213.238.69.*]
Witam serdecznie, znam to biuro, wraz ze znajomymi wyjezdzalismy z nimi juz parokrotnie. za kazdym razem bylismy bardzo zadowoleni z uslug tej firmy. uwazam, ze nagroda jak najbardziej sie im nalezy. trzymaja bardzo wysokie standardy a jednoczesnie ceny nie sa takie wysokie jak np w neckermanie. poza tym ostatnio wzbogacili swoja oferte o nowe kraje i az milo popatrzec jak sie rozwijaja. pozdrawiam. Katarzyna Lelito z Wrocławia odpowiedz » wakacje z Rainbow Tours [2007-12-26 11:33 83.27.160.*]
Byliśmy na tzw objazdówkach + wypoczynek kilkakrotnie z biurem RT i kazdorazowo bylismy bardzo zadowoleni [ moj maz z natury malkontent nie miał czego sie "czepiac'].Wiosna wybieramy sie do T urcji-Smak Orientu i mam nadzieje, ze bedziemy tez zadowoleni . odpowiedz »
|