|
Wątek:
|
Sky Club bez prezesa
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.69.214.*
|
Data wysłania:
|
2012-03-14 18:49
|
Temat:
|
Sky Club na kruchym lodzie
|
Treść:
|
NO TO PRZED GRUPĄ POTĘŻNE WYZWANIE
Aby stworzyć dobry produkt turystyczny konieczne są wysokie kompetencje w tym zakresie oraz dobre relacje z dostawcami. Do tego zaplecze finansowe. Jednak stworzenie dobrego produktu nie gwarantuje wyniku finansowego.
Drugi wymiar to stworzenie odpowiedniej strategii sprzedaży: 1. Rozwój kompetencji sprzedażowych stacjonarnej sieci własnej i telefonicznego centrum rezerwacji 2. Dobre relacje z agentami (dużymi i małymi) 3. Dobry program motywowania agentów 4. Wsparcie techniczno-organizacyjne dla agentów 5. Właściwe szkolenia produktowe, których celem jest przekonanie agenta do oferty. Jak agent nie będzie przekonany, to nie sprzeda klientom. Nawet przy wysokiej prowizji. Turystyka to biznes na lata, a niezadowolony klient skraca czas funkcjonowania na rynku. 6. Wsparcie w rozwoju umiejętności sprzedażowych agentów współpracujących i wiele innych... Zaplecze jest. Doświadczenie częściowo też. Będzie się działo...
Krzysiek Adamski WWW.TRENERTURYSTYKI.PL
|