Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
|
Wątek:
|
Prawdziwe opinie o biurze Triada
|
Autor:
|
Czytelnik IP 81.190.67.*
|
Data wysłania:
|
2012-03-12 20:53
|
Temat:
|
Prawdziwe opinie o biurze Triada
|
Treść:
|
Z zasady nie raguje na tak obrazliwe epitety , chce jednak zapytac Pana ( Pania) czy bylby zadowolony z pokoju w Hotelu 5 * w ktorym nic nie dziala tak jak powinno ? Gdzie drzwi do pokoju nie zamykaja sie , sef rowniez, zardzewialy prysznic nie funkcjonuje , balkon brudny, a w pokoju karaluchy i mrowki i przez tydzien nie wymieniana jest posciel (!). Na dodatyek gdyby okazlo sie , ze trzeba wracac do kraju z ladowaniem w innym miescie( choc zaplacilo sie za powrot do miejsca wylotu) a Operator odmawia zaplaty za bilet lotniczy do miejsca docelowego odmawiajac pomocy klientowi , ktory slono zaplacil za jego kiepskie uslugi . Jesli w Pana ( Pani) ocenie jestem malkontentem to mam nadzieje , ze Sad do ktorego sie zwrocilam w tej sprawie , nie podzieli takiej opinii. Pozdrawiam MM z Trojmiasta
|
Odpowiedzi:
Prawdziwe opinie o biurze Triada [2012-03-21 22:13 77.236.25.*]
ja to się zastanawiam skąd takie oczekiwania: wymienianie pościeli częściej niż co tydzień...może komuś się z bielizną pomyliło? bo tę, oczywiście, należy codziennie zmieniać, ew. częściej, jeśli jest taka konieczność. Ręczniki, jeśli tego wymagają, również codziennie, co 2 lub 3 dni... i też trzeba pamiętać w hotelu, by te do wymiany zostawić na podłodze.. ale pościel? w zasadzie jedyne co to tłumaczy, to wymieniony tu przypadek niedziałającego prysznica - ale to chyba dość skrajna sytuacja? odpowiedz »
Prawdziwe opinie o biurze Triada [2012-03-22 08:57 81.190.67.*]
Nie chce wdawac sie w dyskusje na temat czestotliwosci wymiany posicieli a zwlaszcza bielizny osobistej -) . Przestrzegam jednak przed wyjazdami z Triada ! Pieciogwiazdkowe hotele ktore oferuje ten Operator nie odpowiadaj standardowi 3* . Na dodatek aragancja rezydentow i nieprzestrzeganie warunkow umowy , ktora gwarantuje powrot do miejsca wylotu . Klienta pozostwia sie bez pomocy i odmawia zwrotu kosztow podrozy z Warszawy , w moim przypadku do Gdanska . Czesto podrozuje ale nigdy dotad nie spotkalam sie z rownie lekcewazacym traktowaniem . Pozdrawiam MM z Sopotu odpowiedz »
|