|
Wątek:
|
TUI Poland inicjatorem powstania Kodeksu Dobrych Praktyk
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.113.31.*
|
Data wysłania:
|
2012-03-08 23:00
|
Temat:
|
TUI Poland inicjatorem powstania Kodeksu Dobrych Praktyk
|
Treść:
|
Dobre praktyki według TUI !
Jeżeli ktoś myśli że TUI jest biurem godnym zaufania i stosującym dobre praktyki to nic bardziej mylnego. Właśnie dowiedzieliśmy się, że nie wyjeżdżamy na zarezerwowany w styczniu 2012 wyjazd na weekend majowy. Wyjazd był zarezerwowany na 26.04.2012 i na początku marca zostaliśmy telefonicznie poinformowani, że zmienili nam termin wylotu na 06.05 !!!!!! Na nasze protesty, ze przecież to nie jest termin weekendu majowego dostaliśmy odpowiedź, że oni mają Regulamin uczestnictwa i albo przyjmujemy te warunki albo mamy 5 dni na rezygnację i zwrot pieniędzy !!!!! Ani słowa przepraszam lub przykro nam!!! Po prostu dowiedzieliśmy się tylko, że nie mają dla nas miejsca w samolocie i koniec . Na marginesie tylko dodam że nie było to last minut , czy wyjazd z przedsprzedaży , ale pełnopłatny wyjazd TUI PREMIUM / 9000 za dwie osoby / Uważamy takie praktyki TUI za bezczelne. Jest to nieszanowanie i lekceważenie klientów. Wydawało nam się że wybierając to biuro unikniemy przykrych niespodzianek ale nic bardziej mylnego. Dlatego ostrzegamy przed TUI !!!!
|