gora gora [2005-10-22 16:58 999.999.999.*] czlonek PIT i KiK (wlasciciel wiceprezes) odpowiedz »
Brawa! [2005-10-17 12:31 999.999.999.*] Pozytywnie można patrzeć w przysżłośc. Coraz więcej wyroków, ktore napawaja optymizmem i daja nadzieje na to, ze biura w koncu sie zreflektuja i nie bede traktowac klientow jak bydla, od ktorego mozna tylko zbierac pieniadze! odpowiedz »
Paragon nie jest warunkiem reklamacji [2005-10-18 15:32 999.999.999.*] o kto będzie bronił biura przed Klientami ?? Są biura które nie traktują Klientów jak bydło (99%) - z tymi paragonami to tez paranoja - kasa fiskalna w biurze podrózy chybiony pomysł .... a prawdopodobnie o zdaniu "... po okazaniu paragonu fiskalnego" w warunkach uczestnictwa zawazyla ustawa o vat ( choc nie jestem pewny) niemniej jest taka formułka iz nie można uznac zwrotu (ale reklamacje powinno sie jezeli jest zasadna) jezeli Klient nie odda paragonu fiskalnego... nawet ambitnie ta formułka była przyklejana na kase fiskalna zeby Klient wiedział i trzymał paragon ... pewnie Arion sie zabezpieczył w ten sposób ... oczywiście nie stosuje sie tego jeżeli Klient płaci przelewem lub przekazem (choc tu są tez rózne szkoły w zależności od interpretacji US - są biura które wszystkie wpłaty nie tylko gotówkowe wbijają na kase fiskalną) mozna sie w tym szystkim pogubić ... ale jak tylko sie gdzies pomylimy to juz jakiś nadgorliwiec z US lub UOKiK nam to znajdzie :(((((( a potem płać i płacz ....odpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij