|
Wątek:
|
Strategia sprzedaży Ostatniemiejsca.pl
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2012-02-24 09:59
|
Temat:
|
Strategia sprzedaży Ostatniemiejsca.pl
|
Treść:
|
Aktualność: Sieć biur turystycznych Ostatniemiejsca.pl planuje ekspansję działań na arenie internetowej. Kluczem mają być nowe rozwiązania, które pozwolą klientom na szybsze i wygodniejsze wyszukiwanie oraz rezerwację ofert. W planach jest uruchomienie 30 placówek, czy to stacjonarnych agencji podróży, czy tych działających w sieci.
Ponadto spółka planuje powołanie przedstawicieli regionalnych, którzy sprawować mają pieczę i służyć pomocą nowym franczyzobiorcom. Firma ogranicza własną sprzedaż usług turystycznych przesuwając ją do oddziałów partnerskich. Do zadań centrali należeć będzie dalsze umacnianie pozycji na rynku turystycznym.
Od dawna funkcjonuje przekonanie, że większość turystów decydując się na zakup wycieczki, wybiera stacjonarne biuro. Dlatego rozwój mobilno-internetowego konceptu franczyzowego oraz tradycyjnych biur to nic innego jak odpowiedź na potrzeby klientów. Bezpieczeństwo plus wygoda gwarancją powodzenia.
Koszt inwestycji w tradycyjne biuro podróży wynosi 12,5 tys. zł, a w koncept internetowy ostatniemiejsca.pl-NET - 14,5 tys. zł netto. Sieć oferuje dodatkowe wsparcie partnerskie - szkolenia w zakresie: obsługi klienta, wiedzy o produkcie oraz obsługi narzędzi wykorzystywanych przez sieć. Właściciele, tudzież pracownicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w zagranicznych study tourach, które od dawna cieszą się popularnością w branży.
|