|
Wątek:
|
Travelplanet.pl laureatem konkursu
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2005-10-12 10:36
|
Temat:
|
Travelplanet.pl laureatem konkursu
|
Treść:
|
Aktualność: Jednym z laureatów konkursu Ernst & Young na "Przedsiębiorcę roku" został wiceprezes zarządu firmy Travelplanet.pl, Tomasz Moroz.
Portal turystyczny Travelplanet.pl działa od 2000 roku. Obecnie zatrudnia 60 etatowych pracowników oraz osoby obsługujące call center. Firma sprzedaje oferty turystyczne, a ostatnio powstały trzy nowe działy: aero.pl sprzedający bilety lotnicze, hotele24.pl - prowadzący rezerwacje miejsc noclegowych, oraz travelpass.pl oferujący bony turystyczne.
Dodatkowo, w dużych centrach handlowych w Polsce powstaje sieć punktów obsługi klienta.
W lipcu ego roku spółka weszła na giełdę.
Tomasz Moroz w wypowiedzi dla GW podkreśla: "Klient, choć brzmi to banalnie, jest dla nas naprawdę najważniejszy. Wszystko robimy pod klienta. Projektując program obsługujący nasz portal czy podpisując umowy z touroperatorami, zawsze staramy się na to patrzeć z jego punktu widzenia. Znamy dobrze firmy turystyczne, których wczasy i wycieczki oferujemy, więc możemy minimalizować ryzyko. Nie sprzedajemy podejrzanie tanich wyjazdów, bo wiemy, że za tym kryje się przeważnie oszustwo. Widzimy, która firma z branży ma kłopoty. Nasi klienci nie koczują na lotniskach. Poza tym wciąż myślimy, co jeszcze ludziom możemy dać.
|
Odpowiedzi:
Travelplanet [2005-10-12 10:36 999.999.999.*]
Graziluję Panu Morozowi nagrody i życzę firmie wielu sukcesów. Mam jednak jedną podstawową uwagę. Na stronie Travelplanet.pl po wyszukaniu ofert NIGDZIE nie znajduję danych o organizatorze podróży. Sugeruje to, że organizatorem jest Travelplanet.pl Niestety w Centarlnym Rejestrze Zezwoleń firma Travelplanet nie figuruje, co oznacza, że nie ma prawa pośredniczyć lub organizować imrez turystacznych. Myślę, że nie sprawiało by kłopotu umieszczenie przy wszystkich ofertach logo organizatora, tak aby klient natychmiast wiedział z kim jedzie na urlop, a nie dopiero po podpisaniu umowy i opłaceniu. Będzie to z pewnością ukłon w stronę klientów, którzy mogą sami decydować, którego organizatora wybiorą. odpowiedz » Travelplanet [2005-10-14 15:21 999.999.999.*]
Jedna uwaga: Travelplanet na swojej stronie internetowej zamieszcza oferty różnych biur podróży, a by utworzyc tak dużą bazę danych zbierając i przetwarzając informacje potrzeba dużo czasu, pracowników itd. Jeżeli przy każdej ofercie umieści się podpis, kto jest organizatorem, klient od razu przejdzie na stronę organizatora i ewentualnie bezpośrednio u niego wykupi, licząc na dodatkowe zniżki. Równie dobrze Travelplanet mógłby wypisywać tylko cenę , kierunek i od razu podawać link do organizatora. Klient jeżeli decyduje się na daną ofertę, przed podpisaniem umowy i tak musi znać dane organizatora, ale już w trakcie załatwiania formalności zawsze jest większa szansa że wykupi ofertę z danego portalu. Alina ( prowadzę inny portal turystyczny, mamy również oferty różnych biur podróży, wypisani na naszym portalu są wszyscy organizatorzy, natomiast przy każdej ofercie jest tylko nazwa sprzedającego czyli nasza, na marginesie posiadamy wszytkie pozwolenia w zakresie sprzedaży i organizacji wyjazdów turystycznych. ) odpowiedz »
|