|
Wątek:
|
Turyści w Egipcie przez dobę czekali na samolot
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.96.49.*
|
Data wysłania:
|
2007-08-22 22:06
|
Temat:
|
Zepsuł się samolot Prima Czarter.
|
Treść:
|
Rozwiazanie zdaje sie byc proste, ale nie widac zastosowania. Kazdy narzeka na jakosc uslug, ale wiekszosc Polakow przychodzac do biura turystyczbego zyczy sobie np 5 gwiazdek, All Inclusive, 14 dni za "1500 zł". Coż, nie mozna żądać rzeczy nierealnych. Jesli wszyscy turysci, ktorzy tak sie oburzaja, ze musieli czekac na odlot dodatkową dobe, poprostu zwrócilby uwage jakie linie obsluguja przelot i doplacilby do imprezy z lepszym przewoznikiem, nie byloby problemu. Takie linie Prima Charter tracąc klientow albo zwinellby sie z rynku, do ktorego nie pasuja, albo poczynilyby inwestycje w celu podniesienia jakosci. Tymczasem Polacy chcą za nic dostać wszystko !!!
|