|
Wątek:
|
termin wczasów-reklamacja
|
Autor:
|
Czytelnik IP 195.245.213.*
|
Data wysłania:
|
2007-08-08 23:58
|
Temat:
|
termin wczasów-reklamacja
|
Treść:
|
Witam. Kupując wczasy w marcu 2007 podany był czas przylotu i odlotu : 23.07 godzina 4.00 wylot z Polski, 06.08 godz. 15.00 wylot z Grecji. Na 3 dni przed wyjazdem okazało się że wylot jest : 23.07 godz. 23.00 z Polski, 07.08. godz. 3.50 z Grecji. Zmiana nie była spowodowana żadnymi klopotami związanymi z awarią samolotu, tylko była zaplanowana z góry ( biuro wyczarterowało poprostu drugi samolot w tym dniu ) i ja załapałem sie na wieczorny . Reasumując - 23.07 miałem być na miejscu a praktycznie w hotelu byłem 24.07 o godz. 4.00, czyli cały dzień przepadł, chociaż niby nocleg teoretycznie zaliczyłem od 4.00 !!! ale wyżywienie całodniowe oczywiście przepadło bo mnie nie było !! Widzę że to jest normalna praktyka ucinania jednego dnia przez biura turystyczne. Czy są jakieś przepisy pozwalające żądać zwrotu opłaty za ten dzień ?? Może jakaś rada. Pozdrawiam
|