|
W±tek:
|
Klienci w³oskiego kurortu oszukani?
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wys³ania:
|
2012-01-09 11:05
|
Temat:
|
Klienci w³oskiego kurortu oszukani?
|
Tre¶æ:
|
Aktualno¶æ: Przeprowadzona w ubieg³ym tygodniu kontrola podatkowa w popularnym w³oskim kurorcie Cortina d'Ampezzo wywo³a³a nie lada oburzenie i grymasy na twarzach tamtejszych w³a¶cicieli hoteli. Jak siê okaza³o powód do niezadowolenia by³ i to ca³kiem uzasadniony.
Nalot 80 inspektorów Gwardii Finansowej wykaza³ szereg nieprawid³owo¶ci, brak wystawiania rachunków klientom za sprzedane us³ugi, to tylko jedna z wielu takich nielegalnych praktyk. Okaza³o siê, ¿e spo¶ród sprawdzonych 113 luksusowych samochodów, takich jak ferrari i maserati, 42 nale¿a³y do handlowców i restauratorów, deklaruj±cych ¶rednie, a nawet niskie zarobki.
Ujawnienie prawdziwych dochodów zaowocowa³o zwiêkszeniem obrotów restauracji i sklepów, nawet o 400 proc.
Nie trudno siê dziwiæ, ¿e zamo¿ni tury¶ci, którzy byli ¶wiadkami sylwestrowego nalotu, czuj± siê oszukani. Rozpoczê³a siê internetowa nagonka na w³a¶cicieli obiektów w s³ynnym kurorcie. Wpisy na portalach turystycznych, czy rozsy³anie maili o tre¶ci: "Nigdy wiêcej wakacji w stolicy oszustw podatkowych" albo "Koniec z urlopem w Cortina d`Ampezzo" skutecznie odstraszy nowych klientów od spêdzenia urlopu w tej dotychczas ciesz±cej siê niczym niezm±cona opini± miejscowo¶ci.
Wygl±da na to, ¿e "Królowa Dolomitów" nieprêdko odzyska zaufanie swoich klientów, nie mówi±c ju¿ o dobrym imieniu.
|